Одна з найбільших українських приватних компаній "Нова пошта", яка займається доставкою поштових відправлень, продовжує псувати нерви своїм клієнтам.

Цього разу уважний клієнт, який не боїться критики на свою адресу, вирішив розповісти, як співробітники "Нової пошти" ставляться до упаковки відправлень.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Нової пошти" на порталі для відгуків про сервіс різних компаній Otzyvua.

"Нова пошта", скріншот: YouTube

Виявилося, що чоловік хотів просто відправити принтер, проте для його товару вибрали коробку, яка за розмірами можна порівняти з цілим апаратом "ксерокс".

Популярні новини зараз

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

За один долар – 50 гривень: до чого варто готуватися українцям

Українці намагаються зберегти своє майно перед законом про мобілізацію: що хочуть встигнути

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи

Показати ще

"Відправив принтер ТТН 59001020127052 посилка вийшла на 245 грн. 100 гривень я так розумію я заплатив за відправку принтера, а решту 145 за дихання пакувальника. Або як...", - поділився своєю неприємною історією незадоволений клієнт.

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Відгук невдоволеного клієнта "Нової пошти", скріншот: otzyvua

Також незадоволений клієнт "Нової пошти", щоб не бути голослівним, доклав кілька фотографій до свого відгуку. Тут видно, що сама упаковка та принтер абсолютно не відповідають габаритам, які повинні були задовольнити навіть експедиторів авто для доставки, адже така упаковка може перевернутися при першій же ямі на дорозі.

Нагадаємо, "Відпочити від усіх проблем": клієнтка "Укрпошти" підказала, як отримати задоволення в черзі.

Раніше повідомлялося, "Нова пошта" втрачає посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита.

Також, "Радянський підхід, нічого не змінюється": посилки українців залишаються "жити" на "Укрпошті" більше місяця.