Українець поскаржився на те, що "Приватбанк" без жодних пояснень, відмовив йому у збільшенні кредитного ліміту. Він вважає, що фінустанова не хоче цього робити через те що він військовий.
Про це чоловік поскаржився на порталі Мінфіну.
Українець розповідає, що під час війни банк робить лише так, як вигідно саме йому та незацікавлений у правах своїх клієнтів.
"Банк грає в одні ворота. Через війну вніс зміни в договір про списання коштів з картки для виплат на погашення кредитних забовязань. (Вніс зміни без дозволу чи погодження клієнта. Даючи право, тільки на розірвання договору.(розуміючи, що багато клієнтів, сьогодні живі, завтра ні.)) Стягує відсоток від переказу між власними картками в межах України." - зазначає клієнт.
Головна ціль п'ятниці – не загнати себе: гороскоп на 29 листопада для всіх знаків Зодіаку
Світло з'явиться, але не скрізь: скільки днів знадобиться на відновлення енергосистеми
Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Чоловік повідомляє, що "Приватбанк" відмовляє у збільшенні кредитного ліміту, не пояснюючи про причини свого рішення. Частіше за все, клієнтам просто повідомляють про те, що програма банку сама вирішує чи можна надавати вам додатковий ліміт.
Однак клієнт вважає, що саме у його випадку, основною причиною для відмови надання кредиту стало те, що він військовий, який ризикує своїм життям, може загинути та не повернути позичені кошти.
Чоловік спеціально поцікавився своїм кредитним рейтингом та з'ясував, що і з ним все добре. Отже причин для відмови у наданні позики бути не може.
"Надаючи послуги "миттєва розсрочка" чи "оплата частинами", а також кредитні кошти, має автоматичне урегулювання цих питань. І навіть оператор (не кажучи про додаток, чи сайт) не може надати конкретних пояснень, причин, про відмову на надання послуг цих послуг, а також про обмеження збільшення кредитного ліміту, все звертаючи на автоматичні рішення програми, яка за це відповідає (при цьому кожна освічена людина розуміє, зо моніторить такі програми персонал, і по кожному клієнту за запитом персонала має виводитися інформація про причини не надання тої чи іншої послуги). Розуміючи, що це добровільні послуги від банку, є підозри, що через статус військового (є ризики для банку) обмежуються можливості. При цьому, кредитний рейтинг у мене 401(середній)(заплатив 70грн у додатку, щоб дізнатися.)"- скаржиться українець.
Нагадаємо, Національний банк блокуватиме карти громадян: які причини.
Раніше повідомлялося, сплатив комуналку – отримав 50 тисяч: українцям виплатять гроші за використання "Приват24".