Клієнтка "Ощадбанку" не змогла отримати свої гроші у банкоматі. Вона залишила негативний відгук про свій досвід на сайті Мінфіну.

За словами клієнтки, у червні цього року її дідусеві банкомат "Ощадбанку" не видав гроші.

"Ощадбанк". Фото: скрін youtube

"Пішли з ним у відділення, написали заяву. Дівчина-консультант неправильно написала дату проведення операції, чекали більше двох місяців, поки це з'ясувалося (на гарячій лінії годували сніданками, чому немає результату ніхто не говорив), помилку виявили самі, коли з боєм у відділенні забрали копію заяви та виявили нестикування дат. Ок, гроші повернули" , - розповіла вона.

Однак 11 вересня дідусь хотів поповнити телефон, на карті спрацювали ліміти, "які зняти у додатку, як радить інфобот, неможливо".

Популярні новини зараз

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот

Упаковка по 80 грн: в Україні супермаркети змінили ціни на цукор, вершкове масло та олію

Не дуже "стародавня", але безбожно дорога: як виглядає монета в 50 копійок, яка може озолотити

Показати ще

"Дзвінок роботу знімає його на день, а дідусь постійно користується перекладами та картою. про те, що не можна розмовляти з іншими, поставив нас на лінію утримання на п'ять хвилин" , - гнівається клієнтка.

Після цього вона та пенсіонер передзвонили до банку вдруге, і взяла слухавку дівчина.

"Ми просили зняти ліміти на всі операції, або змінити його на 50 тисяч кожен, на що ця неадекватна «співробітниця» почала підвищувати голос на літню людину, перераховувати послуги та дуже роздратовано запитувати: «На що ви конкретно хочете зняти ліміт», хоча їй було сказано до того, на все. Спілкування з клієнтами, особливо літніми, жахливе. Оператори не розуміють, чого від них хочуть, виявляють неповагу до клієнта, сміючи собі дозволяти спілкуватися на підвищених тонах, ставити на утримання, виявляти свою неприховану неприязнь до старих. , - обурилася жінка, додавши, що вони мають намір відмовитися від послуг банку у майбутньому.

"Відмовлятимемося від послуг вашого банку, з вашим жахливим додатком, жахливим сервісом. Ходімо туди, де з людей похилого віку не будуть знущатися і ставити їх у ніщо", - резюмувала вона .

У банку попросили вибачення за переплутані дати, але виправдали дії співробітників банку.

Нагадаємо про масштабне оновлення в Ощадбанку: українців можуть позбавити пенсій та соціальних виплат

Раніше портал Знай інформував, що гроші "капнуть" на рахунок раніше за нарахування зарплати: два банки запустили для клієнтів цікаву послугу

Також наш портал повідомляв, що можете залишитись без грошей: "Ощадбанк" терміново попередив клієнтів.