Lifecell заявив про чергове підвищення тарифів, що спровокувало хвилю незадоволення серед абонентів. Деякі заявили про готовність розпрощатися із сім-карткою оператора. Про це свідчать коментарі на офіційній сторінці компанії у Facebook.
Так, українка поскаржилася, що їй надійшло повідомлення про підвищення цін на зв'язок у мережі Lifecell. За новими правилами їй доведеться платити 140 гривень, що є досить дорогим для неї.
"Сьогодні прийшло смс про підвищення тарифу "Зручний", з 21.09 він коштує 140 гривень. При тому, що я не користуюся зв'язком цього оператора, мені ще тариф піднімають", - поскаржилася українка.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Абонентка заявила, що раніше підтримувала свій номер активним, але зараз серйозно задумалася про те, щоб викинути сім-картку Lifecell.
"Це дуже дорого. Раніше я раз на рік поповнювала на десять гривень, а тепер взагалі викину сімку. Економічні умови не до того, на них не треба списувати. Просто оператор нахабнів взагалі", - обурилася абонентка.
Також українці обурені тим, що тарифи зростають, а якість зв'язку викликає чимало питань.
"Тарифи піднімаєте, піднімаєте, а якість надання послуг бажає кращого!!", - обурилися у коментарях.
Раніше портал Знай повідомляв, абоненти хапаються за голову: Lifecell оголосив про нове підвищення тарифів.
Також наш портал інформував, Lifecell порадував абонентів новою халявою: наберіть комбінацію та заберіть подарунок.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Lifecell списує в абонентів десятки гривень за відключені раніше послуги: "Займається крадіжкою".