"Нова Пошта" - один з найбільших поштових операторів країни. За часи користування послугами до пошти накопичилося багато незадоволених відгуків від клієнтів.
Так, на Першому незалежному сайті відгуків України з'явився відгук від Наталії Івашковської.
Жінка зазначила, що мала отримати посилку, яка складалася з чотирьох місць. Вартість відправлення вказував відправник, тому Наталія не могла оцінити самостійно.
Проблемою стало те, що через непередбачувані обставини, до жінки надійшла лише четверта частина посилки, але й про те, що прибула частина посилки її не було повідомлено.
Грошову допомогу дадуть не всім: що треба підтвердити
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
За словами клієнтки, вона була готова забрати навіть частину посилку, проте ніякого сповіщення не було, а в додатку вказувалося, що відправлення ще в дорозі.
Коли Наталія Івашковська вирушила до відділення, щоб забрати хоч щось, то була крайнє обурена. Вартість доставки за 4 місця - 565 гривень, саме цю вартість й оголосили жінці до сплати за перевезення. Ціна доставки не змінилася, незважаючи на те, що 3/4 частина відправлення не надійшла на пошту.
"Я маю заплатити за послугу, якої мені фактично не надали... Я В ШОЦІ" - прокоментувала ситуацію клієнтка.
У відповідь на скарги жінки, Нова Пошта попросила лише номер відправлення, щоб спробувати вирішити ситуацію.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Нова пошта" губить посилки своїх клієнтів: як отримати відшкодування і не залишитися біля розбитого корита
Раніше портал Знай інформував, "Проблеми з дівчатами": українець помітив, що співробітниці "Нової пошти" припинили посміхатися
Також наш портал повідомляв, клієнт "Нової пошти" обурився розцінками на картон: "Заплатив за дихання пакувальника..."