Від українців надходить все більше скарг щодо роботи Київстару. Незважаючи на підвищення тарифів, мобільний оператор не надає абонентам якісний домашній інтернет.

Про це заявив українець у негативному відгуку на сторінці оператора у Facebook. Він розкритикував послугу підключення інтернету для дому від Київстару, тому що йому спочатку встановили пакет за максимальну плату.

"Київстар", скріншот: YouTube

Ймовірно, ціна не влаштувала клієнта, тож він вирішив змінити тарифний план, але зіткнувся з некомпетентністю мобільного оператора.

"Послуга підключення домашнього інтернету суцільне ла*но. Прописують в базі максимальний пакет при підключенні, а потім на протязі неділі морозяться щодо зміни тарифного плану. Не очікував такого відношення. Роблю висновок, що компанії легше позбутися клієнта, ніж задовольнити його простий запит", - поскаржився чоловік.

Популярні новини зараз

Діятимуть оперативніше: ТЦК наділять новими повноваженнями

Скільки ще чоловіків мобілізують до кінця 2024 року

Поповнити картку стане складніше: українцям обмежать банківські операції

Українських дітей можуть не пустити за кордон: оголосили нові правила

Показати ще

Київстар дав стандартну відповідь та попросив клієнта зв'язатися особисто з консультантом, щоб той "допоміг" вирішити питання. Однак чоловік услід заявив про непрофесіоналізм компанії.

"Тиждень компанія не може вирішити найпростіше питання, яке в інших інтернет провайдерів вирішується за 2 хвилини. Це просто позор і бюрократичний колапс компанії", - зазначив він.

Відгук про роботу Київстар, скріншот

Відгук про роботу Київстар, скріншот

Нагадаємо, "Це якесь знущання!": Vodafone влаштовує клієнтам ранковий "терор", розсилаючи повідомлення, доки всі сплять

Раніше ми писали про те, що "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через примхи "Ощадбанку"

Як повідомляв Знай.ua, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо"