Від українців надходить все більше скарг щодо роботи Київстару. Незважаючи на підвищення тарифів, мобільний оператор не надає абонентам якісний домашній інтернет.
Про це заявив українець у негативному відгуку на сторінці оператора у Facebook. Він розкритикував послугу підключення інтернету для дому від Київстару, тому що йому спочатку встановили пакет за максимальну плату.
Ймовірно, ціна не влаштувала клієнта, тож він вирішив змінити тарифний план, але зіткнувся з некомпетентністю мобільного оператора.
"Послуга підключення домашнього інтернету суцільне ла*но. Прописують в базі максимальний пакет при підключенні, а потім на протязі неділі морозяться щодо зміни тарифного плану. Не очікував такого відношення. Роблю висновок, що компанії легше позбутися клієнта, ніж задовольнити його простий запит", - поскаржився чоловік.
Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців
ТЦК вимагає сувору звітність: чекають дані на людей та машини
Повісток можна не боятися: низку українців звільнять у липні від мобілізації – кому пощастить
Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+"
Київстар дав стандартну відповідь та попросив клієнта зв'язатися особисто з консультантом, щоб той "допоміг" вирішити питання. Однак чоловік услід заявив про непрофесіоналізм компанії.
"Тиждень компанія не може вирішити найпростіше питання, яке в інших інтернет провайдерів вирішується за 2 хвилини. Це просто позор і бюрократичний колапс компанії", - зазначив він.
Нагадаємо, "Це якесь знущання!": Vodafone влаштовує клієнтам ранковий "терор", розсилаючи повідомлення, доки всі сплять
Раніше ми писали про те, що "Ви застрягли десь…": українці не можуть закрити рахунок через примхи "Ощадбанку"
Як повідомляв Знай.ua, банкомати "Привату" плутають номінали купюр при видачі готівки: "Довести неможливо"