Клієнти "Нової пошти" частенько користуються поштоматами, щоб не стояти у черзі у відділенні та швидко отримати свої посилки, проте останнім часом на їхню роботу надходить чимало скарг. Втім, це не єдина проблема, з якою стикаються українці.

Труднощі також виникають із використанням NovaPay, яка входить до групи компаній "Нова пошта". Вона повинна забезпечувати клієнтів швидкими та надійними платіжними послугами в онлайн режимі та безпосередньо у відділеннях пошти, але це вдається не завжди.

Нова пошта, фото з вільних джерел

Невдоволений клієнт під постом компанії у Facebook описав цілу низку проблем, яких "нахапався" через NovaPay.

"Поштомати працюють більш менш зрозуміло, на відміну від novapay. Сервіс гарно працює тільки якщо треба з вас зняти грошей (як завжди), у зворотному напрямку відбуваються дива - грошей нема, блокується операція видачі, підтримка безпорадна та без бажання допомоги", - написав він.

Популярні новини зараз

Більше не видурять гроші: як перевірити, що сайт, банківська картка чи мобільний номер є шахрайськими

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну

Мобілізація жінок у травні: кому доведеться йти до ТЦК

Показати ще

В результаті він настільки розчарувався рівнем сервісу, що порадив іншим обходити його стороною.

"Ні грошей, ні зрозумілих пояснень, ні вибачень", - додав він.

Відгук про роботу Нової пошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що здирають вдвічі більше грошей: українці лютують через те, що YASNO завищує суми в платіжках

Як повідомляв Знай.ua, "Поверніть мені кошти!": клієнт Монобанку намагається повернути кошти, але банк "годує" обіцянками

Також портал Знай.ua писав, що "Повне ла*но": Київстар самовільно підключає українцям максимальний тариф за інтернет та морозиться