Одна із клієнток ПриватБанку поскаржилася, що їй у відділенні установи видали купюри старого зразка під час замовлення валюти. Після того, як вона вирішила поміняти долари, їй стало відомо про шалену комісію під час обміну таких банкнот.

Українка описала свою неприємну ситуацію на порталі Мінфін. Так, при обміні купюр старого зразка у неї вимагали комісію у розмірі 20%, тобто на 300 доларів – 60 доларів. Клієнтка вирішила не втрачати гроші та повернутися до відділення, щоб їх знову зарахувати на рахунок, проте зіткнулася з ще однією проблемою.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Вирішили не втрачати гроші і повернути на рахунок. Прийшли у відділення де отримували, а вони ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ їх брати! Мовляв, купюри старого зразка і ми їх взяти не можемо. Видати можете, взяти ні?!" - обурилася вона.

Вже після розглядів та вимоги переглянути відеозапис видачі, у відділенні "ПриватБанку" купюри все ж таки взяли, але "скривили лички", як висловилася клієнтка.

Популярні новини зараз

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

"Ок, подумали ми і замовили цю ж суму в іншому відділенні банку. Але й там нам намагалися видати гроші старого зразка. Поясніть будь ласка, це розпорядження таке чи самоправство банку, щоб не було відтоку валюти? Не думаю що через 300$ банк збанкрутує", - додала українка.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Нагадаємо, в "Ощадбанку" відмовляються приймати комунальні платежі без купівлі страховки: що робити клієнтам

Раніше ми писали про те, що Monobank залишив українців без заробітної плати: "Збільшує капітал за рахунок чужих коштів"

Як повідомляв Знай.ua, кліент ПриватБанку попередив про "приховані" комісії при розрахунках в інтернеті: як зберегти гроші