Українці ще не встигли прийти до тями після зростання цін на певні пакети послуг від "Київстар", як мобільний оператор заявив про нове підвищення тарифів.

Підвищення тарифу торкнеться лише бізнес-клієнтів, які користуються мобільним додатком Viber, повідомили у пресслужбі компанії. Збільшення вартості послуги надсилання повідомлень заплановано з 1 жовтня 2023 року.

Viber впроваджує монетизацію. Фото: Youtube

Мобільний оператор "Київстар" прийняв відповідне рішення у зв'язку з високою інфляцією, яка не дозволяє утримувати без змін ціни на послуги, а також економічну ситуацію в цілому.

"Упродовж 12 місяців не змінювалася вартість деяких послуг, у той час як інфляція за минулий рік сягнула 26,6 %. З огляду на економічні та ринкові умови, а також розширення можливостей сервісів, компанія переглянула вартість деяких тарифних пропозицій для бізнес-клієнтів", - пояснили у пресслужбі компанії.

Популярні новини зараз

Якщо не хочете плакати через платіжки: споживачам електроенергії дали час до 3 травня

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Показати ще

Щоб дізнатися детальну інформацію щодо підвищення тарифів, клієнти можуть звернутися до особистого менеджера компанії або зателефонувати за номером 0-800-300-000.

Мобільний телефон, скріншот: YouTube

Раніше ми писали, що "Київстар" роздає абонентам додаткові гроші на мобільний рахунок: хто може отримати

Як повідомляв Знай.ua, в "Ощадбанку" відмовляються приймати комунальні платежі без купівлі страховки: що робити клієнтам

Також портал Знай.ua писав, що українці скаржаться, що "Укрпошта" сама втрачає посилки, але звинувачує клієнтів: "Не користуйтесь послугами цієї кульги"