Побутові споживачі електроенергії зобов'язані щомісяця знімати фактичні показники лічильника та надавати їх ОСР, щоб уникнути будь-яких непорозумінь із постачальником.

Однак одна з клієнток YASNO не може зрозуміти, як їй передати фактичні показники електролічильника, якщо їй "рекомендують" вписувати вище фактичних. З таким питанням вона звернулася до компанії на сторінці у Facebook.

"Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?", - написала українка.

Двохзонний лічильник. Фото: скрін youtube

Представник YASNO заявив, що готовий допомогти у вирішенні питання. Щоб прояснити ситуацію, жінку попросили написати компанії в особисті повідомлення, а також надати номер особового рахунку, повну адресу та ПІБ власника особового рахунку за договором.

Популярні новини зараз

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ

Показати ще

Втім, іншим споживачам інформацію не озвучили, але за фактом вони теж можуть звернутися в компанію особисто.

"Ми переглянемо інформацію та надамо рекомендації щодо вирішення питання", - додали в YASNO.

Скарга українки, скріншот

Варто нагадати, передавати показники лічильника за два дні до кінця місяця та перші три дні наступного. Через програму YASNO, чатбот YASNO-online у ​​Вайбері або Телеграмі.

Раніше ми писали про те, що лічильник намотав більше - заплатіть самі: у ПФУ показали норми споживання електроенергії для субсидії

Як повідомляв Знай.ua, суми у платіжках злетять до небес: в уряді заявили про готовність підвищувати комунальні тарифи

Також портал Знай.ua писав, що кожен українець зможе заощадити на комуналці цієї осені: як зробити суму за опалення в квитанції менше