Побутові споживачі електроенергії зобов'язані щомісяця знімати фактичні показники лічильника та надавати їх ОСР, щоб уникнути будь-яких непорозумінь із постачальником.
Однак одна з клієнток YASNO не може зрозуміти, як їй передати фактичні показники електролічильника, якщо їй "рекомендують" вписувати вище фактичних. З таким питанням вона звернулася до компанії на сторінці у Facebook.
"Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?", - написала українка.
Представник YASNO заявив, що готовий допомогти у вирішенні питання. Щоб прояснити ситуацію, жінку попросили написати компанії в особисті повідомлення, а також надати номер особового рахунку, повну адресу та ПІБ власника особового рахунку за договором.
Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть
В Україні запроваджують нові правила перетину кордону: хто зможе виїхати з країни
16-17 годин без світла: що буде з електрикою найближчими днями і де ситуація найважча
Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня
Втім, іншим споживачам інформацію не озвучили, але за фактом вони теж можуть звернутися в компанію особисто.
"Ми переглянемо інформацію та надамо рекомендації щодо вирішення питання", - додали в YASNO.
Варто нагадати, передавати показники лічильника за два дні до кінця місяця та перші три дні наступного. Через програму YASNO, чатбот YASNO-online у Вайбері або Телеграмі.
Раніше ми писали про те, що лічильник намотав більше - заплатіть самі: у ПФУ показали норми споживання електроенергії для субсидії
Як повідомляв Знай.ua, суми у платіжках злетять до небес: в уряді заявили про готовність підвищувати комунальні тарифи
Також портал Знай.ua писав, що кожен українець зможе заощадити на комуналці цієї осені: як зробити суму за опалення в квитанції менше