Один із трьох найбільших українських мобільних операторів "Київстар", який користується великою популярністю серед мешканців Києва, а також мешканців центральних областей нашої країни, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
На цей раз українка поділилася історією про те, як мобільний оператор буквально не хоче відпускати своїх абонентів. Головна проблема – клієнти не можуть призупинити дію номера просто так, необхідно пройти одразу кілька "тестів". Тож якщо ви захочете просто викинути "симку" - це проблему не вирішить.
Свою історію з "мобільним рабством" розповіла у мережі TikTok українка Тетяна Гера.
"Того дня, коли я купила картку "Київстар", я просто потрапила до них у рабство. Коротше, коли ще було погано з інтернетом, ці влучення у нас були я взяла собі додатково картку "Київстар", щоб у мене був інтернет. Ну а так, як я нею не користуюся вже дуже давно, а її потрібно оплачувати щомісяця 150 гривень, незалежно від того, користуєшся ти нею, чи ні - ти йдеш у мінус", - розповіла українка.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Перевірки від газовиків вийшли на новий рівень: українцям розповіли про документ, який треба підписати
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Далі жінка з усмішкою на обличчі розповіла, чим обернулася для неї така ініціатива. Тетяна наголосила, що хотіла вирішити ситуацію по-доброму.
"Думаю, призупиню цю процедуру, нехай її заблокують. Я до них зателефонувала, щоправда, тільки з п'ятого разу. Потім вони почали мене ідентифікувати: запитали, де я зареєстрована (у них вона не збіглася з моєю), запитали паспортні дані. Потім була заковика в тому, куди я востаннє дзвонила. Кажу, що я взагалі нікуди не дзвонила. Ні, без цього вони не можуть призупинити дію картки. Я заявила, що просто викину і не буду її оплачувати. Хочу по-хорошому, сплатити борг і закрити. Ні, ось давайте тільки так, шукайте, куди ви дзвонили. Добре, відключилися, я знайшла, коли поповнювала. Десять разів дзвонила, а вони просто скидають дзвінок. Тупо вони хочуть, щоб я була в них як Ізаура (відсилання до серіалу "Рабиня Ізаура" - ред.). Щоб я весь час їм платила, платила, платила. "Київстар", що ти робиш, безсовісні люди", - розповіла Тетяна.
Нагадаємо, українці обурені сервісом "Київстару" - зв'язок жахливий, а борги повертати не поспішають: "Позорище".
Раніше повідомлялося, що "Київстар" роздає абонентам додаткові гроші на мобільний рахунок: хто може отримати.
Також, "гребуть гроші лопатою": від бонусів "Vodafone" українці отримують лише одні "мінуси" у гаманці.