"Укрпошта" - один із найбільших операторів поштового зв'язку в Україні.
Послугами компанії користуються мільйони українці. Адже відправити посилку можна не на лише на території України, а й за кордоном.
Проте немає ніякої гарантії, що дорогою частина посилки не зникне.
На офіційній сторінці в Фейсбук, одна з клієнток звернулася до українців, щоб попередити, що речі з посилок можуть красти.
Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
Важливі зміни у переказах на картки: що впроваджують
ПриватБанк встановлює обмеження: що загрожує пенсіонерам
Жінка розповіла, що відправляла 2 посилки з Вірменії в Україну. В коробках були ліки, одяг та смаколики для літніх батьків та дитини. Однак до місця призначення прийшло лише 60% відправленого.
Клієнтка запевняє, що такі випадки у неї не вперше. Однак довести щось їй важко, адже вона за межами України.
Відповідь "Укрпошти"
Представники поштового оператора пообіцяли з'ясувати всі подробиці ситуації та попросили жінку написати всі деталі відправки. Окрім цього, "Укрпошта" надала порядок дій, що потрібно робити в випадку подання на компенсацію.
Алгоритм дій для ситуацій, коли з посилкою щось не так:
1) скласти акт (після отримання посилки)
2) після отримання скласти у відділенні заяву та прикріпити чек/накладну та акт та надіслати всі вказані документи на електронну пошту. Або ж скласти претензію онлайн. Для цього необхідні будуть й фото посилки.
Тільки після цього алгоритму буде розглядатися питання компенсації.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Краще взагалі закрийтеся": клієнти буквально проклинають "Укрпошту", посилки забрати неможливо
Раніше портал Знай інформував, "Посилка прийшла не повна, або побили, або покрали": клієнтка "Нової Пошти" скаржиться на поганий сервіс
Також наш портал повідомляв, як надіслати та отримати посилку через поштомат: у "Новій пошті" дали детальну інструкцію