"Укрпошта" - один із найбільших операторів поштового зв'язку в Україні.

Послугами компанії користуються мільйони українці. Адже відправити посилку можна не на лише на території України, а й за кордоном.

Проте немає ніякої гарантії, що дорогою частина посилки не зникне.

На офіційній сторінці в Фейсбук, одна з клієнток звернулася до українців, щоб попередити, що речі з посилок можуть красти.

Відгук клієнтки. Фото: скрін

Популярні новини зараз

Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Жінка розповіла, що відправляла 2 посилки з Вірменії в Україну. В коробках були ліки, одяг та смаколики для літніх батьків та дитини. Однак до місця призначення прийшло лише 60% відправленого.

Клієнтка запевняє, що такі випадки у неї не вперше. Однак довести щось їй важко, адже вона за межами України.

"Укрпошта". Фото: скрін youtube

Відповідь "Укрпошти"

Представники поштового оператора пообіцяли з'ясувати всі подробиці ситуації та попросили жінку написати всі деталі відправки. Окрім цього, "Укрпошта" надала порядок дій, що потрібно робити в випадку подання на компенсацію.

Алгоритм дій для ситуацій, коли з посилкою щось не так:

1) скласти акт (після отримання посилки)

2) після отримання скласти у відділенні заяву та прикріпити чек/накладну та акт та надіслати всі вказані документи на електронну пошту. Або ж скласти претензію онлайн. Для цього необхідні будуть й фото посилки.

Тільки після цього алгоритму буде розглядатися питання компенсації.

Відповідь Укрпошти. Фото: скрін

Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Краще взагалі закрийтеся": клієнти буквально проклинають "Укрпошту", посилки забрати неможливо

Раніше портал Знай інформував, "Посилка прийшла не повна, або побили, або покрали": клієнтка "Нової Пошти" скаржиться на поганий сервіс

Також наш портал повідомляв, як надіслати та отримати посилку через поштомат: у "Новій пошті" дали детальну інструкцію