У Держспоживслужбі розповіли, що українці можуть у деяких випадках повернути за товар більше коштів, ніж витратили.
За придбаний неякісний товар українці мають право повернути кошти. При цьому, повернути можна навіть тоді, коли його ціна змінилася.
У відомстві підкреслили, що якщо товар виявився неякісним і недолік лежить на виробнику, то споживач має право замінити товар на якісний, або ж повернути свої кошти. У законі України про "Захист прав споживачів" вказано:
-
Споживач має право повернути суму, яка зазначена у чеку, якщо вартість товару знизилась;
-
Споживач має право повернути суму, вказану на ціннику, якщо вартість товару збільшилася.
Популярні новини заразВідстрочка не допоможе: ТЦК можуть відправити на ВЛК навіть з "бронею" - кого це торкнеться
У "Резерв+" з'явилась "мітка ухилянта": як виправити свої взаємовідносини з ТЦК
Українців накриють масштабні перевірки у липні: нові правила варто знати, аби не втратити виплати
Київ та інші міста будуть розбиті: волонтерка спрогнозувала невтішне майбутнє для українців
Таким чином, якщо вартість товару у день повернення товару змінилася, то сума повернення буде такою ж як в момент звернення.
Однак, споживач може повернути кошти лише у день звернення, або протягом 7 днів після дня покупки. На купівлю онлайн цей термін становить не більше 30 днів.
Обов’язково варто принести з собою чек, адже з ним факт покупки довести буде набагато простіше. При відсутності чеку споживач також має право на повернення товару - це прописано у законодавстві. Тоді процедура буде ускладнена переглядом камер відеоспостереження та документів, які зберігаються у касирів.
Нагадаємо, портал Знай інформував, одесит поскаржився на те, що закордоном їжа несмачна та "пластмасова": "На нулі все натуральне, а ще й спектр емоцій..."
Раніше на порталі Знай повідомлялося, українець відсудив у Rozetka десятки тисяч: як йому це вдалося
Також, наш портал інформував, як у супермаркетах порушують права: що заборонено робити касирам