Для всіх наших шановних читачів, які з великою відповідальністю ставляться до своїх платіжок з комуналки, є дуже важлива інформація щодо автоматичної передачі показників лічильника електроенергії.

Багато споживачів не розуміють, навіщо було замінено лічильники, які нібито мали автоматично передавати показники, але водночас щомісяця приходить нагадування про передачу показників. Відповідь постачальників світла може багатьох здивувати.

Про це стало відомо завдяки інформації на офіційній сторінці компанії Yasno у мережі Facebook.

Двозонний лічильник. Фото скріншот з Youtube

Один із клієнтів компанії поставив питання такого плану: "У мене був двозонний лічильник! Два місяці тому в нашому будинку всі лічильники замінили (теж на двозонні), аргументуючи це тим, що показники будуть передаватися автоматично. Зараз щомісяця приходить смс із нагадуванням, що система не працює і треба, як і раніше, передати показники. Навіщо був цей балаган?".

Популярні новини зараз

На сім'ю – 43200 грн: українцям дають грошову допомогу, треба звати маму чи бабусю

"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Нові ціни на соняшникову олію, рис та сосиски: чи спорожніють гаманці

Показати ще

Відповідь компанії Yasno, скріншот: Facebook

У свою чергу експерти з компанії Yasno надали відповідь: "Безкоштовна заміна лічильників на двозонні виконується за інвестиційною програмою операторів системи розподілу (ОСР). Для вирішення питання коректності роботи автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) необхідно звернутися до вашого ОСР. З контактами ОСР можна ознайомитися на сайті за посиланням https://yasno.com.ua/contacts-osr".

Нагадаємо, "Не забудьте...": "Київводоканал" терміново звернувся до українців.

Раніше повідомлялося, можна і безкоштовно: у Yasno пояснили, як впоратися з шаленими тарифами.

Також, рахунок йде на дні, часу мало: українцям нагадали про важливе.