"Monobank" розчаровує дедалі більше клієнтів. Одному з них списали всі гроші "за наказом" невідомого нотаріуса, а коли українець захотів розібратися в ситуації, банк відмовив йому в допомозі.
Українець у відгуку на порталі "Мінфін" розповів, що йому надіслали повідомлення про блокування 21 000 гривень від якогось приватного нотаріуса. Ймовірно, йдеться про арешт коштів. Він звернувся до служби підтримки з надією отримати допомогу, але йому сказали звертатися з усіх питань до нотаріуса.
"Тупо опустилися на рівень ***, раніше нормальна компанія була, а зараз звичайний МММ, не зберігайте великі гроші у цього банку, в один момент він все відбере", - додав клієнт.
Вже в коментарях до відгуку представник "Monobank" спромігся роз'яснити ситуацію. Клієнту відповіли, що банк не займається розслідуванням та виявленням незаконності рішення Виконавчої служби. Він лише накладає арешт чи списує кошти.
Без скандалів і бусиків: ТЦК переходять на нові правила мобілізації
"ТЦК треба розпустити": нардеп пропонує альтернативну мобілізацію - що хочуть змінити
Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
Чоловікам після 50 приготуватися: кого мобілізують уже з червня
"Якщо ви не згодні з рішенням Виконавчої служби, ви в праві його оскаржити згідно з чинним законодавством. Банк в будь-який момент готовий піти назустріч, і ми зробимо все можливе, щоб максимально швидко зняти арешт після отримання даної інформації про зняття арешту", - йдеться у повідомленні банку.
Нагадаємо, Monobank пояснив, як оформити карту знижки "АТБ": витрачати на продукти доведеться менше
Раніше ми писали про те, що "Скільки можна знущатися?": "Ощадбанк" залишив без грошей українку з немовлям
Як повідомляв Знай.ua, ПриватБанк вдвічі знизив тариф на важливу послугу: гаманці українців будуть цілішими.