Покази лічильників на електроенергію, воду, природний газ потрібно передавати до відповідних компаній кожного місяця. Тоді платити ви будете за ту кількість наданих послуг, яку спожили.
Але трапляються ситуації, коли в силу обставин, громадяни не надали даних про спожиті обсяги. Тому виникає питання як нарахується оплата в такому разі.
На своїй офіційній сторінці в Фейсбук, представники "Київводоканалу" розповіли як нараховуватимуть суму в платіжках, якщо актуальні показники в них відсутні.
Нарахування за відсутності показників
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
За словами представників компанії нарахування здійснюватимуть за середніми показниками ваших лічильників за попередніми періодами. Якщо ви не передавали дані лічильника довгий час, то це скоріше за все приведе до неправильних нарахувань та відповідно збільшення сум в платіжках. Окрім цього, в "Київводоканалі" нагадали, що внести дані лічильника води в період з 1 по 9 число ви не зможете, адже бази будуть закриті. В цей час опрацьовуються надані показники.
Терміни передачі показників лічильників води
Покази від населення приймаються в період від 10 числа місяця і до останнього дня включно. Тому для уникнення зайвих нарахованих сум та турбот в майбутньому краще передавати все вчасно. А зробити це можна не виходячи з будинку.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, нарахують свої показники: у ДТЕК пояснили як виправити помилкові показники лічильника електроенергії
Раніше портал Знай інформував, "Київводоканал" дав споживачам шанс попрощатися із боргами: що потрібно зробити
Також наш портал повідомляв, "Не забудьте...": "Київводоканал" терміново звернувся до українців