Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає. Щодня на різні портали надходить безліч скарг про те, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.
З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють на інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.
Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.
"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну й ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не цей відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".
"Думаю поміняти банк", - заявила українка.
Раніше ми писали про те, що "Старі та сім'ї з дітьми ледве виживають": українці спустили всіх собак на Yasno через ціни на електроенергію
Як повідомляв Знай.ua, "Отримував 40 хвилин...": українець помітив, як на "Новій пошті" спочатку обслуговують близьких друзів, а потім усіх інших
Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк повертатиме гроші за проїзд у поїздах, автобусах і навіть таксі: як заощадити