Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає. Щодня на різні портали надходить безліч скарг про те, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.

З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють на інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.

"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну й ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.

Популярні новини зараз

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Показати ще

Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не цей відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".

"Думаю поміняти банк", - заявила українка.

Відгук про роботу ПриватБанку, скріншот

Раніше ми писали про те, що "Старі та сім'ї з дітьми ледве виживають": українці спустили всіх собак на Yasno через ціни на електроенергію

Як повідомляв Знай.ua, "Отримував 40 хвилин...": українець помітив, як на "Новій пошті" спочатку обслуговують близьких друзів, а потім усіх інших

Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк повертатиме гроші за проїзд у поїздах, автобусах і навіть таксі: як заощадити