Рівень довіри українців до "ПриватБанку" повільно, але впевнено падає. Щодня на різні портали надходить безліч скарг про те, як банк несправедливо закриває рахунки клієнтам і знімає комісію, а також ігнорує, коли ті звертаються за допомогою.
З багатьох причин українці навіть відмовляються від "ПриватБанку" і змінюють на інші установи, надійніші. З такою думкою негативний відгук написала клієнтка на порталі "Оtzyvua". Через постійне ігнорування вона розчарувалася у банку.
Жінка має рахунок ФОП у "ПриватБанку" і щоразу, коли намагається звернутися за допомогою до його працівників, її хочуть якнайшвидше позбутися.
"Намагаюся звернутися на гарячу лінію за допомогою, завжди чую одну й ту саму відповідь "ми не знаємо, ми переключимо на фахівця" і далі ніхто не бере трубку", - поділилася вона.
ПриватБанк запровадить нові ліміти на готівку: яку суму дозволять зняти з картки
Робота дитсадків у святкові дні: вихователі висунули важливе прохання
ПриватБанк масово блокує рахунки українців: чому та як відновити доступ до рахунку
Заступник голови одеської податкової Хандусенко всього за кілька років став мільйонером
Клієнтці жодного разу не надали допомогу дистанційно на гарячій лінії, тому вона змушена вирішувати свої проблеми лише у відділенні. І навіть не цей відгук вона не дочекалася відповіді від "ПриватБанку".
"Думаю поміняти банк", - заявила українка.
Раніше ми писали про те, що "Старі та сім'ї з дітьми ледве виживають": українці спустили всіх собак на Yasno через ціни на електроенергію
Як повідомляв Знай.ua, "Отримував 40 хвилин...": українець помітив, як на "Новій пошті" спочатку обслуговують близьких друзів, а потім усіх інших
Також портал Знай.ua писав, що ПриватБанк повертатиме гроші за проїзд у поїздах, автобусах і навіть таксі: як заощадити