Українці скаржаться, що їм не перераховують розміру субсидій після підвищення комунальних тарифів. Також спостерігаються затримки із призначенням допомоги. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці Пенсійного фонду у facebook.

Українка поскаржилася до ПФУ, що пільги та субсидії призначаються не вчасно. При цьому розмір допомоги не перераховується автоматично при підвищенні тарифів на комунальні послуги.

ПФУ. Фото: скрін youtube

За словами жінки, їй запропонували особисто звернутись до органів ПФУ, щоб перерахувати розмір допомоги. При цьому нову суму почали сплачувати з місяця звернення, а не з підвищення тарифу.

"Призначення субсидій, пільг у 10 денний термін, не витримується і не призначається. Зміна тарифів, підвищення, наприклад, ОСББ підняли тарифи, ви їх чомусь не перераховуєте, пропонують звертатися до свого сервісного центру та призначення йде вже з місяця звернення, а не з місяця підвищення тарифу", - написала жінка.

Популярні новини зараз

"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

ПФУ. Фото: скрін youtube

Українка поскаржилася, що є багато інших питань до Пенсійного фонду, які так ніким і не вирішуються.

Скарга на ПФУ. Фото: скрін facebook.com/pfu.gov.ua

Фахівці ПФУ через день після публікації скарги ніяк не відреагували та не відповіли жінці.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обов'язково: українців закликали з'явитися до ПФУ, щоб не залишитися без субсидії.

Також наш портал інформував, подати документи на субсидію можна без електронного ключа та особистого візиту: до ПФУ розповіли, як це зробити.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, терпіти відключення світла або змиритися з підвищенням тарифу: українцям доведеться обрати одне з двох.