Українці скаржаться, що їм не перераховують розміру субсидій після підвищення комунальних тарифів. Також спостерігаються затримки із призначенням допомоги. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці Пенсійного фонду у facebook.
Українка поскаржилася до ПФУ, що пільги та субсидії призначаються не вчасно. При цьому розмір допомоги не перераховується автоматично при підвищенні тарифів на комунальні послуги.
За словами жінки, їй запропонували особисто звернутись до органів ПФУ, щоб перерахувати розмір допомоги. При цьому нову суму почали сплачувати з місяця звернення, а не з підвищення тарифу.
"Призначення субсидій, пільг у 10 денний термін, не витримується і не призначається. Зміна тарифів, підвищення, наприклад, ОСББ підняли тарифи, ви їх чомусь не перераховуєте, пропонують звертатися до свого сервісного центру та призначення йде вже з місяця звернення, а не з місяця підвищення тарифу", - написала жінка.
"Нехай роблять з учителем після уроків": українці пропонують звільнити школярів від домашніх завдань
Перерахунок пенсій у 2026 році: кому збільшать виплати та наскільки
Скасування осінніх канікул та навчання по суботах: нові зміни для школярів
Укренерго піднімає тарифи: на скільки зросте вартість світла у 2026 році
Українка поскаржилася, що є багато інших питань до Пенсійного фонду, які так ніким і не вирішуються.
Фахівці ПФУ через день після публікації скарги ніяк не відреагували та не відповіли жінці.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обов'язково: українців закликали з'явитися до ПФУ, щоб не залишитися без субсидії.
Також наш портал інформував, подати документи на субсидію можна без електронного ключа та особистого візиту: до ПФУ розповіли, як це зробити.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, терпіти відключення світла або змиритися з підвищенням тарифу: українцям доведеться обрати одне з двох.