Українці скаржаться, що їм не перераховують розміру субсидій після підвищення комунальних тарифів. Також спостерігаються затримки із призначенням допомоги. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на сторінці Пенсійного фонду у facebook.
Українка поскаржилася до ПФУ, що пільги та субсидії призначаються не вчасно. При цьому розмір допомоги не перераховується автоматично при підвищенні тарифів на комунальні послуги.
За словами жінки, їй запропонували особисто звернутись до органів ПФУ, щоб перерахувати розмір допомоги. При цьому нову суму почали сплачувати з місяця звернення, а не з підвищення тарифу.
"Призначення субсидій, пільг у 10 денний термін, не витримується і не призначається. Зміна тарифів, підвищення, наприклад, ОСББ підняли тарифи, ви їх чомусь не перераховуєте, пропонують звертатися до свого сервісного центру та призначення йде вже з місяця звернення, а не з місяця підвищення тарифу", - написала жінка.
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Українка поскаржилася, що є багато інших питань до Пенсійного фонду, які так ніким і не вирішуються.
Фахівці ПФУ через день після публікації скарги ніяк не відреагували та не відповіли жінці.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, обов'язково: українців закликали з'явитися до ПФУ, щоб не залишитися без субсидії.
Також наш портал інформував, подати документи на субсидію можна без електронного ключа та особистого візиту: до ПФУ розповіли, як це зробити.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, терпіти відключення світла або змиритися з підвищенням тарифу: українцям доведеться обрати одне з двох.