"Нафтогаз" переніс сервіси в онлайн та спростив життя багатьом клієнтам. Але багато українців скаржаться, що в компанії зовсім забули про пенсіонерів, які не мають смартфонів та інтернету. Як вирішувати газові питання літнім громадянам, розповіли у пресслужбі "Нафтогазу".

До газопостачальної компанії звернулася українка зі скаргою, що всі сервіси перенесли в онлайн, але не подумали про пенсіонерів, які не мають змоги крокувати в ногу з часом.

Онлайн-послуги "Нафтогазу". Фото: скрін youtube

"Все це добре для смартфонів і молодих. А що мають робити 80 літні у яких телефони старенькі. І з інтернетом не дружать. І сусідів не мають відповідних", - поцікавилася клієнтка.

Фахівці "Нафтогазу" заявили, враховують категорію клієнтів, для яких процес диджиталізації дається складнішим. Для них компанія докладає зусиль, щоб перехід на цифрові послуги був максимально зрозумілим та простим.

Популярні новини зараз

Тарифи на комуналку у жовтні: українців попередили про 50-відсоткове подорожчання

У ТЦК облаштують місця для побачень: битва за військовозобов'язаних стане запеклішою

На українців чекають додаткові квитанції: комуналка ще більше випатрає гаманці

Соціальна допомога за новими правилами: платитимуть тим, хто раніше і не сподівався

Показати ще

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

В той самий час для пенсіонерів та інших категорій клієнтів, які з якоїсь причини не можуть користуватися онлайн-сервісами, діє гаряча лінія:

  • 066-300-2-888 (Vodafone);
  • 098-300-2-888 (Київстар);
  • 093-300-2-888 (Lifecell).

Обслуговування пенсіонерів. Фото: скрін facebook.com/NaftogazGasSupply

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.

Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.

Крім того, ми писали, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".