"Нафтогаз" переніс сервіси в онлайн та спростив життя багатьом клієнтам. Але багато українців скаржаться, що в компанії зовсім забули про пенсіонерів, які не мають смартфонів та інтернету. Як вирішувати газові питання літнім громадянам, розповіли у пресслужбі "Нафтогазу".
До газопостачальної компанії звернулася українка зі скаргою, що всі сервіси перенесли в онлайн, але не подумали про пенсіонерів, які не мають змоги крокувати в ногу з часом.
"Все це добре для смартфонів і молодих. А що мають робити 80 літні у яких телефони старенькі. І з інтернетом не дружать. І сусідів не мають відповідних", - поцікавилася клієнтка.
Фахівці "Нафтогазу" заявили, враховують категорію клієнтів, для яких процес диджиталізації дається складнішим. Для них компанія докладає зусиль, щоб перехід на цифрові послуги був максимально зрозумілим та простим.
Готуються до масштабного наступу: рф перекинула рекордну кількість військових на фронт
Головне за 17 серпня: мобілізація пенсіонерів, в ухилянти за 7 днів, виїзд доньки Кошового та скасування старих номерів для авто
Нові правила вручення повістки: присутність чоловіка не обов’язкова
Пенсіонери автоматично отримають надбавки у вересні
В той самий час для пенсіонерів та інших категорій клієнтів, які з якоїсь причини не можуть користуватися онлайн-сервісами, діє гаряча лінія:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Придумали, як загнати в борги": "Нафтогаз" на рівному місці нараховує зайві суми у платіжках.
Також наш портал інформував, комунальники просять ще: українцям озвучили важливі зміни щодо лічильників.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" ламає голови пенсіонерам, надсилаючи одразу по три квитанції: "Заплутати та гроші здерти".