Чимало українців через війну були змушені виїхати за кордон чи інший регіон. Втім, навіть проживаючи в іншому місці, їм нараховують борги за електроенергію в Україні. Чому так відбувається і як вирішити проблему, розповіли у YASNO.
Постачальник і оператор системи розподілу не можуть знати, чи знаходиться клієнт за кордоном, або просто не передає показники лічильників. Отже, не отримавши від споживача показники лічильника, нарахування проводиться за середньодобовим споживанням.
В результаті у власника житла накопичуються борги, навіть при тому, що електроенергія зовсім не використовується. Можна домогтися перерахунку, проте це даремно витрачений час та сили. Щоб борги за світло не накопичувалися, потрібно дотримуватися простого правила.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Так, фахівці YASNO радять передавати щомісяця хоча б орієнтовні показники, якщо вдома ніхто не живе, але лишається холодильник або інша техніка. Після приїзду додому слід провести звірку, сфотографувавши дані лічильника або запросивши контролера.
Якщо вдома ніхто не живе і не використовується жодна техніка, то щомісяця слід передавати одні й самі показники електролічильника.
Раніше портал Знай повідомляв, у YASNO зробили термінову заяву щодо лічильників: що потрібно зробити споживачам.
Також наш портал інформував, "Навіщо їх вносять, якщо вони неправильні?": українців збили з пантелику через показання лічильника, що говорять у YASNO.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, у квартирі ніхто не живе, а платню за воду нараховують: "Київводоканал" підказав, як зупинити цей процес.