Мобільним зв'язком користується майже кожний українець. Часом трапляються ситуації, коли оператор списує гроші та абоненту здається це незаконним. Що робити в такій ситуації та як добиватися справедливості, розповіли у Держпродспоживслужбі.
У соцмережах та різних ресурсах регулярно можна побачити скарги абонентів через незрозумілі списання коштів з мобільного рахунку. Часто ситуації швидко вирішуються, але що робити, коли претензії ігноруються компанією?
Споживач під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг має право:
- отримувати від оператора, провайдера інформацію про надані послуги;
- відмовитись від оплати телекомунікаційної послуги, яку вони не замовляли;
- оскаржити неправомірні дії оператора, провайдера шляхом звернення до суду та уповноважених державних органів;
- відмовитись від телекомунікаційних послуг у порядку, встановленому договором про надання телекомунікаційних послуг.
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
У Держпродспоживслужбі зазначають, що якщо абонент вважає, що з його рахунку незаконно списали кошти та відмовляються їх повертати, то йому слід звернутись до відповідних органів.
"Якщо у вас є підстави вважати, що списання коштів сталося неправомірно, а претензії ігноруються суб’єктом господарювання, ви маєте право подати скаргу до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання", - пояснили українцям.
Раніше портал Знай повідомляв, зникають гроші, а оператору байдуже: клієнтка Lifecell скаржиться на жахливе обслуговування.
Також наш портал інформував, не лише без зв'язку, а й без інтернету: у Мінцифри попередили українців.
Крім того, ми писали, українці можуть залишитися без зв'язку: Київстар, Vodafone та Lifecell не готові до тривалих блекаутів.