На офіційній сторінці "Київводоканалу" в Фейсбук нагадали споживачам про важливу процедуру. Кожного місяця необхідно передавати покази лічильника води.
Це потрібно робити, щоб нарахування сум в платіжках відповідало спожитому об'єму води.
Передати дані лічильника можна кількома способами:
1) через чат-бот підприємства в вайбері або Телеграм
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
2) за допомогою сайту водоканалу. Для цього натисніть кнопку передати показники
3) через особистий кабінет підприємства
4) за допомогою телефонного дзвінка до контакт-центру. Телефони центру: (044) 202-02-02 або КК "ЦКС" 247-40-40, 0-800-404-407
5) використавши сервіс Портмоне, в розділі передача показників
6) вказати дані лічильника можна і при оплаті у банківських установах.
В компанії нагадали, що показники не приймаються на офіційній сторінці в Фейсбуці, тому варто використати один з способів вище.
Важливо пам'ятати і про лічильник гарячої води. Їх необхідно також передавати, адже вони враховуються при формуванні платіжок за водовідведення.
Якщо ви не проживаєте в помешканні, відповідно водою не користувалися, то покази лічильника подавати все одно потрібно. В такому випадку подайте показники з різницею в "0". Тобто, такі ж як і минулого місяця. Це допоможе не платити зайві суми в квитанціях.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, економія до 50%: як українцям не переплачувати за комуналку в опалювальний сезон
Раніше портал Знай інформував, у "Нафтогазі" пояснили, що робити українцям, якщо дзвонять із приводу боргу: "Його не існує"
Також наш портал повідомляв, у "Київводоканалі" розкрили правду про якість води у столиці