У національного оператора "Укрпошти" можна нарахувати десятки тисяч незадоволених клієнтів, і їхня кількість з кожним днем ​​все зростає. Людей переважно не влаштовує якість обслуговування та довга доставка. За це оператора у прямому розумінні ненавидять.

У своїх "сильних почуттях" зізналася незадоволена клієнтка під постом "Укрпошти" у Facebook. Посилку жінки не могли надіслати протягом 6 днів з моменту, коли вона принесла її до поштового відділення. Ситуація дуже розлютила українку.

"Укрпошта", скріншот: YouTube

"Ах..єть кричали гості. 6 днів вона тупо лежить там, де її принесли до відправлення. Ненавиджу вас, тварюки", - розгнівалася жінка.

В "Укрпошті" поспішили вибачитись за незручності та пообіцяли повідомити, як проблема вирішиться, але це анітрохи не заспокоїло клієнтку. Більше того, посилку вже встигли забрати, а отримає вона її на "Новій пошті".

Популярні новини зараз

В Україні впроваджують новий спосіб оплати за тепло: що тепер робитимемо

Пенсійний фонд встановлює нові норми: кого торкнуться

Батьків змусять заплатити: в Раді затвердили важливий проект

З 1 червня українці платитимуть за воду по оновленому тарифу: кому радять приготуватися

Показати ще

Жінка також порадила іншим припинити користуватись послугами "Укрпошти".

"Забрали вже посилку назад і завтра я її вже отримаю НП, а ви йдете на**ін. Бажаю всім, хто ще плекав надії щодо роботи УП, робити так само", - додала українка.

Відгук про роботу Укрпошти, скріншот

Раніше ми писали про те, що "Укрпошта" витратить майже 82 млн. на запуск системи грошових переказів під час війни: народ протестує

Як повідомляв Знай.ua, "Як з ними боротися?": клієнтка "ПриватБанку" стверджує, що рахунок із 13400 грн не розблокують, а в банку ніяк не реагують

Також портал Знай.ua писав, що мобільний оператор безпідставно списав гроші: як домогтися справедливості і повернути своє