Коли раптово зникає електроенергія або виходить з ладу лічильник, споживачі часто не знають, що робити й куди звертатися в першу чергу. Фахівці YASNO розповіли, де шукати допомоги у разі непередбачених ситуацій.

Електроенергія може пропадати як через локальні аварії, так і через пошкодження після атак російських окупантів. Дізнатися про причини відсутності світла можна на офіційних ресурсах YASNO або оператора системи розподілу.

Відключення світла. Фото: скрін youtube

"Якщо відсутність світла обумовлена обстрілами або великими аваріями в мережі, інформація про це буде обов’язково оприлюднена на сайті та у соцмережах YASNO, на сайтах операторів системи розподілу", - йдеться у повідомленні.

Якщо світло відключили через локальну аварію, то уточнити терміни відновлення можна виключно у оператора системи розподілу, адже він відповідає за ремонт електричних мереж.

Популярні новини зараз

Фінансовий гороскоп на сьогодні, 29 квітня: для яких знаків Зодіаку день стане найгіршим для кредитів і покупок

Травневі пенсії: хто отримає збільшені виплати

Україну накриє хвиля здешевлення: які продукти стануть доступнішими

Мінімалка близько 9 тисяч грн: коли українцям розраховувати на покращення добробуту - прогнози НБУ

Показати ще

Установка електролічильника. Фото: скрін youtube

Фахівці YASNO зазначають, що споживачі нерідко звертаються через несправність електролічильників. Вирішити технічні питання компанія-постачальник не може, тому споживачеві слід одразу звертатися до ОСР. Фахівці за потреби проведуть технічну перевірку, заміну чи параметризацію приладу обліку.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, у "Yasno" підказали, як відчутно заощадити на комуналці: сума у ​​платіжці буде на 50% нижчою.

Також наш портал інформував, борг з'являється знову: українка стверджує, що Yasno нараховує плату за відключений лічильник.

Крім того, ми писали, "Оформити відшкодування": в "Yasno" українцям підказали, як вирішити проблему рахунків за світло.