Клієнти ПриватБанку скаржаться, що за необхідності не можуть оперативно зняти кошти зі свого рахунку. Про одну з таких ситуацій розповіла українка у коментарях на facebook-сторінці фінустанови.

За словами клієнтки, вона звернулася до ПриватБанку, щоб зняти зі свого валютного рахунку незначну суму – 100 доларів. Втім, відстоявши чергу до каси, їй заявили, що видача цієї суми неможлива.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Хотіла зняти 100 доларів зі свого рахунку, виявилося, що у відділенні взагалі немає доларів! Ні 50, ні 100 - ні! Замовити можна тільки від 300, а щоб зняти меншу суму - цитую: "потрібно приходити на касу і питати - чи є готівка чи ні". Тобто сьогодні я вистояла чергу просто так!", - поскаржилася клієнтка.

Українка заявила, що вкрай обурена таким сервісом та ставленням до клієнтів. Водночас у ПриватБанку відповіли на скаргу жінки та пояснили, що валюту рекомендується замовляти. В іншому випадку можлива видача лише тих сум, що доступні в касі на момент звернення.

Популярні новини зараз

"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж

Українських водіїв внесуть до Реєстру військовозобов'язаних: чого чекати з червня 2024 року

Мобілізація з 18 травня: кого чекає посилена увага

Крутіший за Audi та BMW: український преміум кар Leleka підкорив серця автолюбителів

Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Без замовлення можна отримати валюту тільки за наявності у касі. Ви можете спробувати звернутися до іншого найближчого відділення, за наявності суми, співробітники радісно вам нададуть кошти", - пояснили фахівці.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін facebook.com/privatbank

Раніше портал Знай повідомляв, був рахунок і не стало: ПриватБанк перетворює карти клієнтів на непотрібний пластик.

Також наш портал інформував, ПриватБанк нарахує на карти по 1000 гривень: хто може отримати.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.