Клієнти ПриватБанку скаржаться, що за необхідності не можуть оперативно зняти кошти зі свого рахунку. Про одну з таких ситуацій розповіла українка у коментарях на facebook-сторінці фінустанови.
За словами клієнтки, вона звернулася до ПриватБанку, щоб зняти зі свого валютного рахунку незначну суму – 100 доларів. Втім, відстоявши чергу до каси, їй заявили, що видача цієї суми неможлива.
"Хотіла зняти 100 доларів зі свого рахунку, виявилося, що у відділенні взагалі немає доларів! Ні 50, ні 100 - ні! Замовити можна тільки від 300, а щоб зняти меншу суму - цитую: "потрібно приходити на касу і питати - чи є готівка чи ні". Тобто сьогодні я вистояла чергу просто так!", - поскаржилася клієнтка.
Українка заявила, що вкрай обурена таким сервісом та ставленням до клієнтів. Водночас у ПриватБанку відповіли на скаргу жінки та пояснили, що валюту рекомендується замовляти. В іншому випадку можлива видача лише тих сум, що доступні в касі на момент звернення.
В Україні пенсії ставлять на "паузу": у ПФУ відповіли, чому люди залишаються без грошей
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
"Без замовлення можна отримати валюту тільки за наявності у касі. Ви можете спробувати звернутися до іншого найближчого відділення, за наявності суми, співробітники радісно вам нададуть кошти", - пояснили фахівці.
Раніше портал Знай повідомляв, був рахунок і не стало: ПриватБанк перетворює карти клієнтів на непотрібний пластик.
Також наш портал інформував, ПриватБанк нарахує на карти по 1000 гривень: хто може отримати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "100 доларів не повертають": клієнт ПриватБанку намагається вибити кошти вже 9 місяців.