Абоненти Lifecell скаржаться, що тарифи на зв'язок встановлюються не зовсім справедливо, особливо щодо тих, хто вже давно користується послугами оператора. Відповідна скарга з'явилася у коментарях на facebook-сторінці компанії.
Українець стверджує, що у тарифних планах Lifecell проглядається певна дискримінація. Тож коли для нових абонентів цінник дуже привабливий, то абоненти, які користуються послугами довго, змушені платити більше.
"А що це дискримінація в тарифах... Це виходить, що той хто користується оператором роки, платить за того, хто приєднався по перенесенню номера... Лохотрон чистої води", - поскаржився один з абонентів.
Гороскоп на тиждень 22-28 грудня для всіх знаків Зодіаку: кінець Козорогів, справи Дів та підвищення Овнів
В Україні хочуть жорстко карати мобілізованих, які пішли у СЗЧ: що їм загрожує
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Фахівці Lifecell відреагували на скаргу та запевнили незадоволеного клієнта, що тарифікація проводиться на прозорих умовах та оператор не проводить жодних сумнівних маніпуляцій.
"Вся інформація про тарифи та послуги прозоро вказана на офіційному сайті. Достатньо переглянути повні умови", - відповіли в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, lifecell розповів, як отримати доступ до Netflix, Megogo та AppleTV за мінімальну плату: фільми та серіали без обмежень.
Також наш портал інформував, українка поскаржилася, що її обдурив "Київстар": залишилася без грошей та інтернету, але з пошарпаними нервами.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Куди вітер повіє - то є, то ні": клієнтка "Київстару скаржиться на поганий інтернет та зв'язок протягом кількох місяців".