Щоб українцям не доводилося переплачувати за комунальні послуги, слід стежити за станом лічильника електроенергії, води та газу. Зокрема, вчасно проводити перевірку та заміну. Споживачам розповіли, що робити у разі, якщо виникли сумніви щодо справності приладу обліку.
У пості компанії "Закарпаттяобленерго" у соцмережі Facebook дали чітку інструкцію для таких випадків. Якщо у споживачів виникли сумніви, чи працює лічильник електроенергії правильно, їм слід звернутися до філії обленерго, де вони проживають.
Після обробленої заявки за місцем проживання споживача прийде фахівець, який спершу зніме прилад обліку, опломбує його у прозорий безшовний поліетиленовий рукав та доставить до філії. Однак, не варто турбуватися, на місце старого лічильника українцям встановлять інший.
Після того, як споживач сплатить вартість робіт, протягом 20 днів фахівці погодять дату проведення метрологічної експертизи компетентними службами.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
"У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи", - додали в компанії.
Нагадаємо, українцям дали шанс заощадити до 50% на опаленні: як зменшити суми у платіжках
Раніше ми писали про те, що в Yasno вказали на важливий нюанс у питанні оплати електроенергії: "Протягом 3-5 днів"
Як повідомляв Знай.ua, українців позбавляють субсидії в опалювальний сезон: у ПФУ назвали причину та як відновити виплати