Щоб українцям не доводилося переплачувати за комунальні послуги, слід стежити за станом лічильника електроенергії, води та газу. Зокрема, вчасно проводити перевірку та заміну. Споживачам розповіли, що робити у разі, якщо виникли сумніви щодо справності приладу обліку.
У пості компанії "Закарпаттяобленерго" у соцмережі Facebook дали чітку інструкцію для таких випадків. Якщо у споживачів виникли сумніви, чи працює лічильник електроенергії правильно, їм слід звернутися до філії обленерго, де вони проживають.
Після обробленої заявки за місцем проживання споживача прийде фахівець, який спершу зніме прилад обліку, опломбує його у прозорий безшовний поліетиленовий рукав та доставить до філії. Однак, не варто турбуватися, на місце старого лічильника українцям встановлять інший.
Після того, як споживач сплатить вартість робіт, протягом 20 днів фахівці погодять дату проведення метрологічної експертизи компетентними службами.
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
Банки посилять контроль за рахунками пенсіонерів: кому блокуватимуть картки
Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки
"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади
"У разі підтвердження експертизою неправильної роботи приладу обліку енергопостачальник відшкодовує споживачу всі витрати, пов’язані з проведенням експертизи", - додали в компанії.
Нагадаємо, українцям дали шанс заощадити до 50% на опаленні: як зменшити суми у платіжках
Раніше ми писали про те, що в Yasno вказали на важливий нюанс у питанні оплати електроенергії: "Протягом 3-5 днів"
Як повідомляв Знай.ua, українців позбавляють субсидії в опалювальний сезон: у ПФУ назвали причину та як відновити виплати