Українці часто бувають незадоволені якістю обслуговування мобільного оператора "Київстар" та тим, які немаленькі гроші він за це бере. За оплату повного пакету абоненти отримують жахливий інтернет, зокрема, і на додаток погане ставлення з боку працівників компанії.
Своє враження після 2 років використання інтернету від "Київстар" українка написала на порталі "Оtzyvua". Вона зазначила, що якість послуг стає дедалі гіршою, тому вона прийняла для себе важливе рішення – перейти до іншого оператора.
Жінка скаржиться на те, що "Київстар" з радістю знімає гроші, але інтернет залишає бажати кращого. Крім того, оператори відмовляються виправити ситуацію і несуть повну нісенітницю, за словами українки.
"Чим далі, тим гірше. Гроші списали, а інтернет просто жах!!! Скільки дзвонила - нічого не роблять, футболять, перевірте швидкість. Та це ви перевірте! Терпець урвався, прощавай Київстар, переходжу на іншого оператора і вся моя сім'я", - заявила вона у відкликанні.
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Мобільний оператор, на її думку, веде "хороший бізнес" – нічого не робить, але отримує гроші.
"Терпіла 2 роки, ви нічого не зробили. Скільки можна?!", - додала розгнівана жінка.
Нагадаємо, "Лохотрон чистої води": абоненти Lifecell скаржаться на дискримінацію у тарифах
Раніше ми писали про те, що "5 діб немає покриття!": мешканці кількох сіл сидять без зв'язку, а у Київстарі годують обіцянками
Як повідомляв Знай.ua, "Замкнене коло": з карток "Привату" випаровуються десятки тисяч гривень, а в банку лише розводять руками