Зі зміною рахунків, постачальників газу українцям надходять не по одній платіжці. Через це в багатьох споживачів виникає плутанина в рахунках.
На офіційній сторінці Дніпропетровської філії "Газмережі" звернулася стурбована жінка з проханням пояснити звідки в неї з'явилося аж три платіжки в додатку ПриватБанку.
"Скажіть будь-ласка чому на один лицьовий рахунок за жовтень у ПриватБанк надійшло три квитанції за доставку газу?"
Експерти компанії поспішили заспокоїти жінку та повідомили, що це неможливо. А щоб дізнатися точну інформацію про оплату, можна дізнатися суму через особистий кабінет споживача. А до банку вся інформація передається саме газорозподільчою компанією. Ще одна українка розповіла, що в неї сталася така сама ситуація. Але вона змогла з нею швидко впоратися: видалила два рахунки, а заплатила за розподіл по третій платіжці. Або видалити всі платіжки та самостійно створити шаблон для оплати.
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Гороскоп на 23 листопада для всіх знаків Зодіаку: Близнюки рулюватимуть суботою, Скорпіонів все-таки виведуть із себе
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Фахівці філії "Газмережі" повідомили, що ймовірніше за все це був збій роботи додатку банку. Тому, якщо виникає така ситуація, сплатити краще в особистому кабінеті або через створення нового платежу за реквізитами компанії.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, "Носять абияк, втикають у паркани": українці обурені через платіжки, які "Нафтогаз" надсилає із запізненням
Раніше портал Знай інформував, ви захочете це знати: в Yasno розповіли, як повернути гроші
Також наш портал повідомляв, відключення тепла за борги та ціни на опалення: як пройде опалювальний сезон