Електролічильник - прилад, який потребує регулярної повірки і згодом може виходити з ладу. Хто має займатися ремонтом чи налаштуванням приладу обліку електроенергії, розповіли на офіційній facebook-сторінці компанії-постачальника YASNO.
YASNO не несе відповідальності за справність електролічильників, встановлених у будинках споживачів. Компанія-постачальник займається лише обробкою даних про обсяги споживання світла та формування платіжок для клієнтів.
"YASNO як постачальник обробляє дані щодо споживання, передані ОСР. На основі цієї інформації YASNO застосовує чинний тариф, робить нарахування й надсилає рахунки клієнтам", - пояснили фахівці компанії.
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
У разі поломки чи збою у роботі електролічильника споживачам рекомендують одразу звертатися до оператора системи розподілу (ОСР). Саме він опрацьовує усі технічні питання, пов'язані із лічильниками електроенергії.
Раніше інформаційний портал "Знай" повідомляв, передають дані колекторам, щоб вибити борги з пенсіонерів: українка розповіла всю правду про компанію "Yasno".
Також наш портал інформував, "Це навмисно так зробили?": клієнтка Yasno стверджує, що зараз неможливо перерахувати переплати та недоплати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що економія світла при використанні бойлера: як мати цілодобово гарячу воду і не отримати "космічну" платіжку.