Українець стверджує, що ПриватБанк заморозив його кошти на карті та навіть не назвав точної причини. Про це він написав у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Клієнт "Привату" заявив, що йому без попередження заблокували картку ще влітку і через місяці йому так і не вдалося повернути доступ до своїх коштів.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"Коли запитав у підтримки причину блокування сказали, що мені було надходження у розмірі 10000 і чи готовий я його повернути. Цього зарахування взагалі не було, дивно, що вони цього не бачать. Було два зарахування того дня сумарно на 43,7 тисячі", – поділився українець.

За словами чоловіка, банк досі не повідомив йому точних причин блокування рахунку і ніяк не йде на зустріч у вирішенні проблеми.

Популярні новини зараз

В Україні сигарети, алкоголь та паливо продаватимуть за новими правилами: що зміниться

Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"

Для ФОП вступили у дію нові правила

Українцям збільшать доплати та пільги: коли можна буде отримати

Показати ще

"Приват24". Фото: скрін youtube

"Банк заморозив мені ці гроші на півроку. Я багато разів намагався вирішити це питання, але безуспішно. Банк зовсім не зацікавлений у вирішенні проблеми. І навіть причин блокування досі не повідомив", - поскаржився клієнт.

Фахівці ПриватБанку відповіли на скаргу клієнта і заявили, що йому необхідно надати підтверджуючі документи щодо зарахування коштів по операції.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше портал Знай повідомляв, "Банк ошуканців": клієнт "Привату" розповів, як спустошують кишені українців.

Також наш портал інформував, ПриватБанк блокує картки за грошові перекази: навіть допомагати рідним небезпечно.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, перекази між картками можуть привернути увагу податкової: які ліміти краще не перевищувати.