Багато українців хвилює питання збереження пенсійних виплат за наявності лише копії трудової книжки. Пенсійний фонд України підтвердив, що призначення пенсії у такому разі є неможливим.
"Я втратив трудову книжку, але маю нотаріально засвідчену копію всіх сторінок документа. Чи буде здійснено призначення пенсії за копією?”, – поцікавився українець.
У ПФУ відповіли, що, згідно з Постановою правління ПФУ від 25.11.2005 № 22-1 та Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування", пенсію призначають лише на основі оригіналів документів, таких як трудова книжка, вік та інформація про заробітну плату.
У разі втрати оригіналів документів для підтвердження стажу слід звернутися до суду, повідомляє ПФУ.
Можна втратити квартиру: що терміново потрібно зробити
Дожити до надбавки: з якого віку пенсіонери можуть отримати спецдоплати
Важливі зміни у переказах на картки: що впроваджують
Мобілізація в Україні набирає обертів: кого ТЦК планують призвати у вересні
Також, щоб уникнути негативних наслідків втрати паперової трудової книжки та інших документів, рекомендується завантажити їх скан-копії на веб-портал Пенсійного фонду України. Щоб зробити це, скористайтесь докладною фото- або відео-інструкцією, наведеною нижче:
Цей метод допоможе мінімізувати ризики та зберегти інформацію про трудову діяльність.
Нагадаємо, платівку сплатили, а борг висить: споживачів газу застерегли від поширеної помилки
Як повідомляв Знай.ua, "Наїхали на мене...": в "Нафтогазі" розповіли, що робити, якщо не вдається повернути переплату
Вам буде цікаво дізнатися про 86 тисяч на всю сім'ю: в Україні відкрили прийом заявок на отримання фінансової підтримки