Клієнт Yasno висловив невдоволення колекторськими дзвінками через заборгованість за електроенергію.

Клієнт компанії "Yasno", звернувшись до них у коментарях на офіційній сторінці у Facebook, висловив своє обурення з приводу використання колекторських послуг для стягнення заборгованості з оплати електроенергії. Також він уточнив, що заборгованість складала 1850 гривень, половину з яких він уже сплатив.

Коментар компанії Yasno, фото: скріншот Facebook

Чоловік висловив обурення, стверджуючи, що сума заборгованості не є багатотисячною, щоб виправдовувати постійні дзвінки з колекторських агентств з різних номерів. Компанія має право залучати колекторів, але це не повинно призводити до нескінченних занепокоєнь клієнтів з боку невідомих служб.

У відповідь на його скаргу представник Yasno підтвердив, що різні підрядники справді пов'язуються з боржниками відповідно до заздалегідь укладених домовленостей. Компанія стверджує, що список таких підрядників доступний на їхньому офіційному сайті.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Показати ще

Фото: скріншот з оф. "сайту Yasno"

Молода людина висловила рішучість не укладати договір із компанією, надаючи основний номер телефону, оскільки побоюється постійних звернень колекторів. В даний час Yasno не надав відповіді чи роз'яснення з цього питання для врегулювання непорозуміння.

Коментар, фото: скріншот Facebook "Yasno"

А ми нагадуємо про зростання тарифів на електроенергію: українців попередили про небезпечну інформацію

Раніше ми писали про те, що Європа хоче позбутися українських біженців: ще 4 країни скоротять допомогу