Клієнт Yasno висловив невдоволення колекторськими дзвінками через заборгованість за електроенергію.
Клієнт компанії "Yasno", звернувшись до них у коментарях на офіційній сторінці у Facebook, висловив своє обурення з приводу використання колекторських послуг для стягнення заборгованості з оплати електроенергії. Також він уточнив, що заборгованість складала 1850 гривень, половину з яких він уже сплатив.
Чоловік висловив обурення, стверджуючи, що сума заборгованості не є багатотисячною, щоб виправдовувати постійні дзвінки з колекторських агентств з різних номерів. Компанія має право залучати колекторів, але це не повинно призводити до нескінченних занепокоєнь клієнтів з боку невідомих служб.
У відповідь на його скаргу представник Yasno підтвердив, що різні підрядники справді пов'язуються з боржниками відповідно до заздалегідь укладених домовленостей. Компанія стверджує, що список таких підрядників доступний на їхньому офіційному сайті.
Нова хвиля мобілізації в липні: кому першочергово вручатимуть повістки
Будуть "пачками" відправляти: у ТЦК попередили українців про масові штрафи
Гороскоп на сьогодні 21 червня: день несподіваних випробувань та прихованих конфліктів
Прогноз приголомшив і цивільних, і військових: вчені назвали дату завершення війни в Україні
Молода людина висловила рішучість не укладати договір із компанією, надаючи основний номер телефону, оскільки побоюється постійних звернень колекторів. В даний час Yasno не надав відповіді чи роз'яснення з цього питання для врегулювання непорозуміння.
А ми нагадуємо про зростання тарифів на електроенергію: українців попередили про небезпечну інформацію
Раніше ми писали про те, що Європа хоче позбутися українських біженців: ще 4 країни скоротять допомогу