"Приватбанк" анонсував корисний сервіс, який допоможе клієнтам банку швидко інформувати фінустанову про випадки шахрайства та отримувати консультації через додаток "Приват24".
Про це повідомляє пресслужба банку.
У повідомленні "Приватбанку" йдеться про те, що тим людям, які постраждали від шахраїв тепер не потрібно годинами зв'язуватись із спеціалістами гарячої лінії.
Щоб скористатися новою функцією, через "Приват24" потрібно зайти в розділ "Комунікації".
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації
В Україні посилять мобілізацію та укріплять міста: до чого слід готуватися
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу
Він розташований у верхньому правому куті головного меню додатку.
Після цього потрібно повідомити про факт шахрайства та відповісти на декілька коротких питань.
Новий сервіс також стане у нагоді клієнтам, які відправили кошти, а їм не доставили товар. Поскаржитися також можуть клієнти, які випадково передали персональні дані третім особам, отримували підозрілі посилання чи спілкувалися із аферистами.
Також, у "Приватбанку" нагадали українцям про те, що не можна повідомляти данні карток стороннім особам та вводити їх на непервірених сайтах.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк спише кредити деяким українцям: кому пощастить.
Також наш портал інформував, "Привласнив чужі кошти?!": банкомат ПриватБанку не видав кошти, а оператори відмахуються від клієнтки.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк блокує картки за грошові перекази: навіть допомагати рідним небезпечно.