Українці часто здійснюють онлайн-покупки, але не завжди трапляються сумлінні продавці. Деколи є ризик відправити передоплату за товар і нічого не отримати. Фахівці ПриватБанку розповіли, як діяти в таких ситуаціях.

У фінустанові пояснили, що якщо клієнт переказав кошти з картки на рахунок покупця, а той обдурив, то банк здебільшого нічого зробити не може. У такому разі українець має звертатися до правоохоронних органів та повідомляти про факт шахрайства.

"Приват24". Фото: скрін youtube

"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" - пояснили у ПриватБанку.

Шахраї в інтернеті, фото з відкритих джерел

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

При цьому фахівці банку стверджують, що на запит правоохоронців можуть надати всю необхідну інформацію про власника рахунку.

З цього випливає, що банк не може скасувати або заблокувати транзакцію, щоб повернути кошти відправнику. Шанс повернути своє буде лише у разі написання заяви до поліції.

Шахрайство. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші й комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.

Також наш портал інформував, переклад без додаткової комісії: у ПриватБанку підказали, хто може скористатися.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.