Українці часто здійснюють онлайн-покупки, але не завжди трапляються сумлінні продавці. Деколи є ризик відправити передоплату за товар і нічого не отримати. Фахівці ПриватБанку розповіли, як діяти в таких ситуаціях.
У фінустанові пояснили, що якщо клієнт переказав кошти з картки на рахунок покупця, а той обдурив, то банк здебільшого нічого зробити не може. У такому разі українець має звертатися до правоохоронних органів та повідомляти про факт шахрайства.
"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" - пояснили у ПриватБанку.
Мобілізація пенсіонерів: до війська хочуть залучати чоловіків віком від 60 років
Українцям масово скасовують соцвиплати: влаштують ретельну перевірку - за що каратимуть
"Ощадбанк" блокує рахунки й не віддає гроші: клієнти оббивають пороги, але безрезультатно
Клієнти на межі бунту: ПриватБанк стягує комісію за відсутність операцій по карті
При цьому фахівці банку стверджують, що на запит правоохоронців можуть надати всю необхідну інформацію про власника рахунку.
З цього випливає, що банк не може скасувати або заблокувати транзакцію, щоб повернути кошти відправнику. Шанс повернути своє буде лише у разі написання заяви до поліції.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші й комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.
Також наш портал інформував, переклад без додаткової комісії: у ПриватБанку підказали, хто може скористатися.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.