Клієнт YASNO висловив занепокоєння щодо того, чому автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) не враховує свідчення лічильника в реальному часі.

Він поділився своїм досвідом, коли через невнесені показання лічильника йому нарахували суму на основі середніх значень перед підвищенням тарифів. Тепер, маючи лічильник з АСКОЕ, він регулярно надає свої свідчення, оскільки зіткнувся з подібною ситуацією.

Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook

Представник YASNO відповів на запит клієнта, пояснюючи, що за наявності встановленої АСКОЕ, яка передає свідчення на 1 число місяця, дані з неї пріоритетні для розрахунку споживання електроенергії. Однак, у разі відсутності фактичних показань на 1-е число, нарахування провадяться на основі розрахункових обсягів, наданих оператором системи розподілу (ОСР).

Представник також наголосив, що забезпечення дистанційного зчитування даних із лічильників за допомогою АСКОЕ здійснюється співробітниками ОСР.

Популярні новини зараз

В Україні почали масово штрафувати батьків

Терпець пенсіонерів увірвався – все більше подають до суду

Мінімальну пенсію піднімуть: на скільки зростуть виплати

Пенсіонерам нагадали про 90-денний ліміт: запізнилися – пенсію скоротять

Показати ще

Звернувшись до оператора системи розподілу, клієнти можуть отримати необхідну підтримку та інформацію для налаштування системи, що дозволить більш точно враховувати показання лічильника в реальному часі та запобігати можливим неточностям у нарахуваннях за спожиту електроенергію.

Також портал Знай.ua писав, що українці отримують драконівські платіжки: у YASNO пояснили причину
Раніше ми писали про те, що комунальники вимагають платити за гарячу воду навіть при користуванні бойлером: "Творіть неподобство"
Крім того, наш портал інформував,газовики нагадали українцям про важливу процедуру: що потрібно зробити