Клієнт YASNO висловив занепокоєння щодо того, чому автоматизована система комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ) не враховує свідчення лічильника в реальному часі.

Він поділився своїм досвідом, коли через невнесені показання лічильника йому нарахували суму на основі середніх значень перед підвищенням тарифів. Тепер, маючи лічильник з АСКОЕ, він регулярно надає свої свідчення, оскільки зіткнувся з подібною ситуацією.

Звернення до YASNO / фото: скріншот Facebook

Представник YASNO відповів на запит клієнта, пояснюючи, що за наявності встановленої АСКОЕ, яка передає свідчення на 1 число місяця, дані з неї пріоритетні для розрахунку споживання електроенергії. Однак, у разі відсутності фактичних показань на 1-е число, нарахування провадяться на основі розрахункових обсягів, наданих оператором системи розподілу (ОСР).

Представник також наголосив, що забезпечення дистанційного зчитування даних із лічильників за допомогою АСКОЕ здійснюється співробітниками ОСР.

Популярні новини зараз

Замість канікул – мобілізація: студенти втратять захист від ТЦК – кого заберуть влітку

Не оновив документ – втратив пільги: кому необхідно йти за новим пенсійним посвідченням у 2025 році

Бідні, але не настільки: чому пенсіонерам все частіше почали відмовляти у соцвиплатах

"Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого

Показати ще

Звернувшись до оператора системи розподілу, клієнти можуть отримати необхідну підтримку та інформацію для налаштування системи, що дозволить більш точно враховувати показання лічильника в реальному часі та запобігати можливим неточностям у нарахуваннях за спожиту електроенергію.

Також портал Знай.ua писав, що українці отримують драконівські платіжки: у YASNO пояснили причину
Раніше ми писали про те, що комунальники вимагають платити за гарячу воду навіть при користуванні бойлером: "Творіть неподобство"
Крім того, наш портал інформував,газовики нагадали українцям про важливу процедуру: що потрібно зробити