Українці стикаються з труднощами під час здійснення валютних операцій у ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Клієнт ПриватБанку заявив, що не зміг отримати валюту, яку попередньо замовив. За його словами, його запросили до відділення для отримання коштів, проте поки що до нього дійшла черга валюта в касі закінчилася.
"Починається цирк шапіто, приходжу у відділення, стою в черзі 40 хвилин... Доходить моя черга на прийом до касира і чую у відповідь "Чекайте, валюти немає!"", - поскаржився клієнт.
Синоптики зробили прогноз погоди на кінець тижня – не для людей зі слабкими нервами
Мінімальна пенсія у 2025 році: чи зростуть суми та як вона визначається
Соціальні виплати, пільги та субсидія виплачуватимуться за новими правилами у 2025 році
Мобілізації не уникнуть: хто в першу чергу піде до ТЦК у квітні
Українець порівняв інцидент із цирком і висловив велике невдоволення, адже в очікуванні його довелося провести майже годину.
"Поясніть мені, будь ласка, навіщо Ви як банк надсилаєте недостовірні повідомлення клієнтам типу валюта готова до отримання. Навіщо мені знати щодо Ваших внутрішніх процедур інкасації тощо", - обурився українець.
Варто зазначити, що клієнти "Приват" нерідко скаржаться, що у касі пропонують валюту у неналежному стані. Люди відмовляються отримувати такі долари, називаючи їх "сміттям".
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.
Також наш портал інформував, переклад без додаткової комісії: у ПриватБанку підказали, хто може скористатися.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.