Українці стикаються з труднощами під час здійснення валютних операцій у ПриватБанку. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Клієнт ПриватБанку заявив, що не зміг отримати валюту, яку попередньо замовив. За його словами, його запросили до відділення для отримання коштів, проте поки що до нього дійшла черга валюта в касі закінчилася.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Починається цирк шапіто, приходжу у відділення, стою в черзі 40 хвилин... Доходить моя черга на прийом до касира і чую у відповідь "Чекайте, валюти немає!"", - поскаржився клієнт.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз

Пенсіонерів розчулили новиною: хто у червні отримає доплату 1500 грн

Повітряний шоколадний пиріг усього за 20 хвилин: все змішав і в духовку

Батьків змусять заплатити: в Раді затвердили важливий проект

У ТЦК потрібно і жінкам: кому з українок загрожує мобілізація після 18 травня

Показати ще

Українець порівняв інцидент із цирком і висловив велике невдоволення, адже в очікуванні його довелося провести майже годину.

"Поясніть мені, будь ласка, навіщо Ви як банк надсилаєте недостовірні повідомлення клієнтам типу валюта готова до отримання. Навіщо мені знати щодо Ваших внутрішніх процедур інкасації тощо", - обурився українець.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Варто зазначити, що клієнти "Приват" нерідко скаржаться, що у касі пропонують валюту у неналежному стані. Люди відмовляються отримувати такі долари, називаючи їх "сміттям".

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Заморозив гроші на пів року": ПриватБанк залишив українця з порожніми кишенями через просту операцію.

Також наш портал інформував, переклад без додаткової комісії: у ПриватБанку підказали, хто може скористатися.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.