Багато хто з нас зустрічався з проблемами зв'язку у мобільних операторів. Одним із таких випадків поділився клієнт Lifecell, який звернувся до компанії із проблемою постійного відключення інтернету.
Чоловік, який мешкає у новому будинку, висловив занепокоєння з приводу поганої якості зв'язку, навіть у технічних приміщеннях.
У своєму зверненні він наголосив, що неодноразово намагався зв'язатися з оператором, але отримав ігнорування у відповідь.

Інтернет, 24 канал

Він описав, що у нього в квартирі сигнал такий поганий, що його сигналізація періодично вимикається, що викликає занепокоєння, особливо з огляду на тимчасове перебування інших сусідів у цьому нежитловому будинку.

"Мені не подобається, що в квартирі, де я живу, дуже поганий сигнал і тому в квартирі, де я живу, вимикається сигналізація. На жаль, я живу у нежитловому будинку і туди тимчасово приїжджають та періодично виїжджають інші сусіди. Тому вимикати сигнал мені недоречно, тому що людей тут практично немає,— розповідає клієнт.

Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook

Чоловік зазначає, що вже намагався написати і зателефонувати оператору, але вони не хочуть відповідати на дзвінки, і запитує, чи не через маленьку зарплату вони не хочуть виконувати свою роботу. Він скаржиться на обслуговування і тому вирішив звернутися на сторінку в Facebook.

У відповідь на коментар чоловіка, представник Lifecell підтвердив зацікавленість компанії у наданні якісних послуг, але уникнув безпосередньо відповідати на його запитання. Клієнт звернув увагу на те, що після першого звернення йому включили сигнал інтернету, але тепер його знову немає.

Популярні новини зараз

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада

Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"

Показати ще

Підключення інтернету, скріншот: YouTube

Оператор запевнив, що вони не можуть увімкнути і вимикати сигнал на утрої, і швидше за все, проблема криється в поганому зв'язку. Для цього рекомендується зв'язуватися з мобільним оператором у особистих повідомленнях, описувати проблему детально та вказувати вашу область, щоб вони могли відстежити якість вашого сигналу та усунути проблему.

Також наш портал інформував, клієнтка Lifecell залишає оператора після 10 років обслуговування: "Такий неприємний досвід"

Раніше Знай.ua стало відомо про подорожчання мобільного зв'язку: у Lifecell розповіли, що буде з тарифами

Вам буде цікаво дізнатися, Lifecell нагадав українцям про корисну послугу