Останнім часом стало відомо, що метрополітен у Києві стоїть перед серйозним викликом. Інформація про те, що тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" перебуває в аварійному стані, викликала занепокоєння у городян.
Більше того, за словами Максима Бахматова, засновника та голови Офісу Трансформації, ця ділянка метро може бути закрита, а замість ремонту планується будівництво нового тунелю.
Офіційний представник офісу Трансформації в ефірі телемарафону висловив побоювання щодо того, що ремонт аварійного тунелю виявляється технічно нездійсненним, і можливо доведеться взятися за будівництво нового об'єкт.
Процес відновлення або будівництва метрополітену може тривати кілька років, що створює серйозні транспортні труднощі для міста.
Гороскоп на сьогодні, 18 квітня: п'ятниця змінить плани – фінансові втрати та несподіваний шанс
Старі квартири обкладають податком: українці скоро отримають листи
Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ
Пенсіонерам виплатять надбавки: скільки отримають у квітні
"Три роки, два роки, може п'ять років будуватимуть новий тунель. Цей тунель аварійний і його не зможуть відремонтувати, будуватимуть новий, – розповів Максим.
Максим Бахматов також наголосив, що за останнє десятиліття у Києві не з'явилося нових станцій метро, і транспортна система міста перебуває у уповільненні. Він назвав кілька ключових об'єктів інфраструктури, які також потребують ремонту або не завершені, що ще більше посилює ситуацію.
"Метро на Виноградар немає, метро на Трощину немає, міст Метро – аварійний, міст Патона – аварійний, міст Південний – аварійний, міст Шулявський – недобудований"
Раніше ми писали про те, що водіям нагадали про нюанс із номерними знаками: можуть вліпити 1200 гривень штрафу
Крім того, Знай.ua повідомляв, що в Україні може зрости вартість проїзду в громадському транспорті: перевізники вже скаржаться