Останнім часом стало відомо, що метрополітен у Києві стоїть перед серйозним викликом. Інформація про те, що тунель між станціями "Деміївська" та "Либідська" перебуває в аварійному стані, викликала занепокоєння у городян.
Більше того, за словами Максима Бахматова, засновника та голови Офісу Трансформації, ця ділянка метро може бути закрита, а замість ремонту планується будівництво нового тунелю.
Офіційний представник офісу Трансформації в ефірі телемарафону висловив побоювання щодо того, що ремонт аварійного тунелю виявляється технічно нездійсненним, і можливо доведеться взятися за будівництво нового об'єкт.
Процес відновлення або будівництва метрополітену може тривати кілька років, що створює серйозні транспортні труднощі для міста.
Пакують з "бронею" і без ВЛК: з'явилися тривожні приклади "бусифікації" від ТЦК
ТЦК не мають права вимагати: омбудсман пройшовся по вуличним рейдам з мобілізації
Пенсіонерам виплатять разову допомогу: хто додатково отримає від 450 гривень
Роки праці більше не важливі: у ПФУ повідомили про новий пенсійний порядок
"Три роки, два роки, може п'ять років будуватимуть новий тунель. Цей тунель аварійний і його не зможуть відремонтувати, будуватимуть новий, – розповів Максим.
Максим Бахматов також наголосив, що за останнє десятиліття у Києві не з'явилося нових станцій метро, і транспортна система міста перебуває у уповільненні. Він назвав кілька ключових об'єктів інфраструктури, які також потребують ремонту або не завершені, що ще більше посилює ситуацію.
"Метро на Виноградар немає, метро на Трощину немає, міст Метро – аварійний, міст Патона – аварійний, міст Південний – аварійний, міст Шулявський – недобудований"
Раніше ми писали про те, що водіям нагадали про нюанс із номерними знаками: можуть вліпити 1200 гривень штрафу
Крім того, Знай.ua повідомляв, що в Україні може зрости вартість проїзду в громадському транспорті: перевізники вже скаржаться