Деякі мобільні оператори змінили вартість пакетів послуг, а зараз українці намагаються на всьому заощаджувати, тож хочуть знати, куди йдуть гроші.

Перевірити, за які послуги стягується оплата може кожен абонент і мобільні оператори зобов'язані надати всю інформацію. У Нацкомісії, яка регулює сферу електронних комунікацій, пояснили, як це зробити.

Мобільний оператор, скріншот: YouTube

Інформацію про те, як розподіляються гроші, можна отримати безкоштовно. Оператор надає розшифрований звіт про послуги та їх вартість за конкретний період.

Як отримати українцям отримати такий звіт:

Популярні новини зараз

ТЦК збирає досьє на кожного: які дані вашої біографії знатимуть обов’язково

Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця

Не 3,5 і навіть не 4 грн за кВт: українцям назвали "справедливий" тариф на світло

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще
  • скористатися мобільним додатком оператора;
  • звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора.

Гроші, виплати. Фото: скриншот Youtube

Мобільний оператор розшифровує лише той розрахунковий період, за яким абонент має претензії. Вказують наступне: номер абонента, види послуги, обсяг наданих послуг, суми коштів на оплату за кожний сеанс зв'язку.

Отримати розшифрований звіт можуть тільки ідентифіковані абоненти. Йдеться про зареєстровані або контрактні. Розшифровці не підлягають електронні комунікаційні послуги, знеособлені чи анонімні.

Абоненти мають повне право контролювати свої витрати. Зробити це найпростіше через особистий кабінет користувача послуг на веб-ресурсах оператора або в додатку на смартфоні.

Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine
Київстар. Фото: PlaceSpaceMagazine

Нагадаємо про сюрприз для абонентів: "Київстар" скасовує підвищення вартості деяких тарифних планів.

Раніше ми повідомляли, що клієнти Lifecell відчувають себе ошуканими через нову послугу: " безлімітний" інтернет з купою обмежень.