Деякі мобільні оператори змінили вартість пакетів послуг, а зараз українці намагаються на всьому заощаджувати, тож хочуть знати, куди йдуть гроші.
Перевірити, за які послуги стягується оплата може кожен абонент і мобільні оператори зобов'язані надати всю інформацію. У Нацкомісії, яка регулює сферу електронних комунікацій, пояснили, як це зробити.
Інформацію про те, як розподіляються гроші, можна отримати безкоштовно. Оператор надає розшифрований звіт про послуги та їх вартість за конкретний період.
Як отримати українцям отримати такий звіт:
Колишня зірка "Квартал 95" Олена Кравець знищила дочку лише однією фразою: навіть психолог не допоміг
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі
Повістки чекати не обов'язково: чоловікам пояснили, хто має сам прийти в ТЦК
Доплати за стаж у 2025 році: хто з пенсіонерів потрапив до "списків" на підвищення
- скористатися мобільним додатком оператора;
- звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора.
Мобільний оператор розшифровує лише той розрахунковий період, за яким абонент має претензії. Вказують наступне: номер абонента, види послуги, обсяг наданих послуг, суми коштів на оплату за кожний сеанс зв'язку.
Отримати розшифрований звіт можуть тільки ідентифіковані абоненти. Йдеться про зареєстровані або контрактні. Розшифровці не підлягають електронні комунікаційні послуги, знеособлені чи анонімні.
Абоненти мають повне право контролювати свої витрати. Зробити це найпростіше через особистий кабінет користувача послуг на веб-ресурсах оператора або в додатку на смартфоні.
Нагадаємо про сюрприз для абонентів: "Київстар" скасовує підвищення вартості деяких тарифних планів.
Раніше ми повідомляли, що клієнти Lifecell відчувають себе ошуканими через нову послугу: " безлімітний" інтернет з купою обмежень.