Останнім часом клієнти "Нафтогазу" не перестають турбуватися про те, що плату за доставку газу їм доведеться викладати якомога більше. На один із таких криків душі компанія вирішила відповісти прямо на своїй сторінці у Facebook.
За словами газорозподільної компанії "Нафтогаз", газові облгази, які займаються питаннями газорозподільних мереж, самі винні за прийом показників лічильника, облік та нарахування обсягів газу, у тому числі за послуги з розподілу та транспортування.
На нарахування, у тому числі на можливе збільшення, руки не доходять. Цим займаються оператори газорозподільних мереж:
"Ми як постачальник газу ніяк не впливаємо на нарахування оплати за розподіл газу. У випадку, якщо Ви не погоджуєтесь з нарахуваннями за розподіл газу, рекомендуємо Вам звернутися до Вашого оператора ГРМ."
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Споживачі ставлять питання "Нафтогазу", оператори, у свою чергу, відправляють їх до газорозподільної компанії, а ті нарікають на ГРМ. І так по колу.
У будь-якому випадку розмір плати за розподіл газу індивідуально розраховується для кожного абонента, і основою для розрахунку є обсяг спожитого газу за попередній "газовий рік", нагадує оператор.
Тож якщо щось не сходиться між тим, що написано в рахунку, і тим, що видно на платформі "Нафтогаз", невідомо, до кого звернутися, щоб отримати пряму відповідь на своє запитання.
Але, при цьому, компанія намагається донести, що всі їхні нарахування — це чиста правда, і вони готові розмовляти, якщо щось здається не так.
Раніше Знай.ua стало відомо, яку помилку можуть припустити українці, купуючи квартиру: комуналка вам "не пробачить"
Вам буде цікаво дізнатися, чому вибуху у квартирі не уникнути: українців попередили про небезпечні газові балони