Абонент Lifecell вирішив скористатися пропозицією оператора заощадити, але зрештою втратив гроші й навіть залишився винен. Про це свідчить відкликання українця у коментарях на facebook-сторінці компанії.

За словами чоловіка, він спробував перейти на вигідніший тариф, який запропонував йому Lifecell. Він зазначив, що з нього мали взяти за перехід 1 копійку, але у підсумку з рахунку списали 150 гривень. Жодних послуг він не отримав, а на додачу виявився ще й у боржниках.

Lifecell. Фото: скрін youtube

"Ви шляхом обману виманили гроші. Обіцяли перехід на вигідний тариф за 1 копійку. В результаті після поповнення рахунку списали 150 гривень. Ніяких послуг від вас не отримав, та ще й записали мені борг -15 гривень", - поскаржився абонент.

Українець запідозрив Lifecell у шахрайстві, оскільки у службі підтримки йому ніхто не допоміг розібратися у ситуації.

Популярні новини зараз

Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур

Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу

Показати ще

Lifecell. Фото: скрін youtube

"Це банальне шахрайство. На рівному місці. Я лише спробував відновити співпрацю з вашим оператором, а вже втратив гроші і ще залишився винен", - додав українець.

Мобільний оператор відреагував на скаргу та пообіцяли детальніше вивчити витрати за номером абонента, щоб виявити можливу проблему.

Скарга на Lifecell. Фото: скрін facebook.com/lifecellua

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, гроші зникають з рахунку: абонентам Київстар, Lifecell та Vodafone розповіли, як перевірити, куди вони подіються.

Також наш портал інформував, Vodafone запропонував "пільговий" тариф: хто може заощадити.

Крім того, ми писали, рік без абонплати, сучасні гаджети та безкоштовні мегабайти: Vodafone порадує всіх клієнтів приємними подарунками.