Українці часто використовують можливість придбати якийсь товар в кредит. Адже набагато зручніше сплатити частинами, а не віддавати велику суму відразу.

Але, що робити, якщо куплений товар виявився неякісним або ви просто захотіли його повернути? Про те, як це правильно зробити, розповіли на офіційній сторінці Держспоживслужби.

Магазин техніки, фото з вільних джерел

Відповідно до ЗУ "Про споживче кредитування", людина має право відмовитися від договору про споживчий кредит без пояснення причин. Це можливо і в випадку, коли споживач отримав частину грошей. Важливо пам'ятати, що на це буде лише 14 днів з дня укладення договору про кредит.

Про намір відмовитися від послуги, споживач має повідомити про це кредитодавця в письмовій формі (у паперовому вигляді або допускається електронна форма, оформлена за вимогами законодавства).

Популярні новини зараз

ПриватБанк зарахує на карти українців від 250 до 25 000 гривень: кому пощастить

У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж

"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам

Показати ще

магазин товарів для дому

Якщо вам відмовили, не потрібно опускати руки, а діяти. В такому випадку фахівці радять звертатися до Держспоживслужби та її територіальних органів. Окрім цього свої права можна захистити в судовому порядку.

При бажанні повернути товар потрібно пам'ятати, що є перелік речей, які не підлягають цьому процесу. Серед них лікарські препарати, продовольчі товари, косметика, тканина, прилади для манікюру та педикюру, нижня та постільна білизна та інші.

Нагадаємо, інформаційний портал знай повідомляв, страхові внески на кону: як повернути свої гроші з рук працедавця

Раніше портал Знай інформував, не дайте обдурити себе: МОЗ застерігає від шахрайства під час виклику швидкої допомоги

Також наш портал повідомляв, ДСНС терміново попередили українців: остерігайтесь