Платіжки за електроенергію інколи приходять з неправильними показниками, відповідно сума, яку потрібно сплатити - завищена. Українці, які не згодні з нарахуванням та мають докази, можуть розраховувати на перерахунок.
До компанії Yasno звернулася жінка з проханням пояснити в якому стані знаходиться надіслана нею скарга. За словами споживачки, у неї були вказані неправильні показники, тому вона подала скаргу та заяву на перерахунок. Відповідь їй обіцяли надати протягом 10 днів, але пройшло вже майже два тижні і ситуація залишилася незмінною.
"Пройшло 13 днів з моменту подачі скарги на неправильні показники, взяті зі стелі. Ні перерахунку, ні пояснень, нічого. Хоча казали, що відповідь отримаю протягом 10 днів"
На цей коментар відповіли фахівці Yasno. За їх словами, дані лічильника, які були надіслані жінкою, вони передали до оператора системи розподілу. А вже там проведуть коригування. Показники були внесені 13 січня. Перевірити стан можна в особистому кабінеті споживача.
Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Як перевірити
Особистий кабінет - Для дому - Товар - Занесення показань - Всі показання
Після того як ОСР проведе коригування даних, зміняться й цифри в платіжках.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, газовики терміново звернулись до всіх українців: "Не забувайте зазначати..."
Раніше портал Знай інформував, як дізнатися, що у вас "тягнуть" електроенергію: платіжки після цього "облисіють"
Також наш портал повідомляв, українські жінки бунтують через подорожчання комуналки: віддаємо за каналізацію вже 158 грн