Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками по комуналці, є дуже важлива інформація від фахівців компанії Yasno. Справа в тому, що деякі споживачі досі не можуть зрозуміти, як працює лічильник із двома фазами.

Одна з клієнток запитала, чому її показники з лічильника не передаються в компанію автоматично, адже їй нібито говорили, що нічого передавати не потрібно, і все відбуватиметься в режимі авто.

Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії Yasno на питання одного з клієнтів у мережі Facebook.

Лічильник світла, скріншот: YouTube

Претензія клієнтки виглядає так: "А мене запевняли, що з лічильника "день-ніч" показання передаються на пульт автоматично. Чи це у вас такі жарти?".

Популярні новини зараз

Школяр отримає 5 балів, навіть якщо написав на 9: вчителі включають "суб'єктивність" та занижують оцінки

Подарунки без свята: мама першокласниці здивувалась новій "традиції" у школах

Готують потужний обстріл: експерт спрогнозував дату наступної масованої атаки

Дату зимових канікул буде змінено: до чого готуватись батькам і школярам

Показати ще

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

Фахівці компанії надали відповідь і заявили, що якщо лічильник підключений до автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКУЕ), яка автоматично знімає показання, то передавати їх немає необхідності. Інакше показання необхідно подавати самостійно.

"Для уточнення інформації про роботу АСКОЕ необхідно звернутися до оператора системи розподілу (ОСР). Контакти за посиланням: https://yasno.com.ua/contacts-osr", - додали в компанії Yasno.

Нагадаємо, українцям потрібно готуватися до лютневих переплат за комуналку: платіжки "зноситимуть дах".

Раніше повідомлялося, що від платіжок перестане перехоплювати дух: як українці можуть заощадити під час приготування їжі.

Також, виправити неправильні показники не так просто: у Yasno вказали важливий нюанс.