Величний міст Патона офіційно оголошений "непрацездатними". Ця проблема не нова, але незважаючи на підтверджену аварійність, місцева та центральна влада все ще не наважується розпочати капітальні ремонтні роботи.

Понад сто тисяч автомобілів щодня продовжують ризиковану подорож цими мостами, повідомляє джерело.

міст Патона

Відповідно до високопосадовця в Кабінеті міністрів, ремонтні роботи можуть розпочатися тільки після запуску повноцінного руху на нещодавно добудованому Подільському мосту.

Але інженери попереджають, що покращення ситуації залежить від пропускної спроможності підходів до нового мосту:

Популярні новини зараз

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

"Уявимо, завтра Київ побудує дві великі розв'язки, щоб підключити міст на лівому та правому берегах. Але, як ми знаємо, одна розв'язка – це орієнтовно 2 млрд гривень і незрозуміло скільки років очікування. Якщо Київ це зробить завтра, то ситуація покращиться".

Міст Патону - фото News one

Чиновники та транспортні експерти поділяють думку, що хаосу на дорогах через закриття мостів не станеться. Але якщо доведеться таки закрити мости, то почнеться шок.

Багато водіїв мають перебудувати свої транспортні маршрути, що, ймовірно, займе багато часу. З'являться величезні затори, у тому числі й для екстрених служб. Однак, з часом ситуація, ймовірно, стабілізується, і транспортного колапсу не відбудеться.

міст Патона у Києві

Середня тривалість поїздки збільшиться з умовних 60 хвилин до півтори години , що також погіршить транспортну доступність для мешканців лівого берега.

Також наш портал повідомляв, що провідник "принизив" воїна ЗСУ з пораненням за те, що він не зробив його роботу: "Вишенька на торті..."

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що тарифи на проїзд можуть підвищитися вже навесні: хто з українців платитиме більше