Кабінет Міністрів України вніс зміни до правил перерахунку комунальних послуг, і тепер це стало ще більш справедливим для споживачів.

Отже, якщо опалення не таке гаряче, як нам хотілося б, або вода стала трохи холоднішою, ніж зазвичай, можна просити перерахувати вартість послуг. Про це розповів адвокат Олександр Головченко у своєму Facebook.

Комунальні платіжки / скріншот з відео

Ці зміни охоплять сферу постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, водовідведення та управління побутовими відходами.

Що може стати приводом для перерахунку?

Популярні новини зараз

Нічого повертати не потрібно: податкова скасує українцям всі борги, але є умова

Мобільний зв’язок - лише з паспортом: українцям готують нові правила, інакше заблокують SIM-карту

Головне за 15 червня: ТЦК більше не прийде, пенсії доведеться повернути, а крупи у супермаркетах стали небезпечними

Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС

Показати ще

  • зниження температури теплоносія та гарячої води;
  • зниження температури повітря у приміщеннях споживача (за наявності договору);
  • перевищення виконавчих строків проведення аварійно-відновлювальних робіт;
  • невідповідності складу та якості гарячої та холодної води;
  • недотримання вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушення графіка вивезення побутових відходів тощо.

Оплата комунальних послуг, кадр з відео

"Виконавець зобов'язаний протягом одного місяця, наступного за розрахунковим періодом, самостійно здійснити перерахунок відповідно до вимог цього Порядку", — пише Олександр.

Якщо виконавці не виправляють жодної з цих ситуацій протягом місяця, вони зобов'язані сплатити споживачам компенсацію.

Комунальні послуги, скріншот: YouTube

Важливо відзначити, що перерахунок здійснюватиметься навіть за наявності боргу. У разі відсутності заборгованості сума перерахунку та неустойки зараховується на погашення майбутніх платежів або в оплату майбутніх послуг.

Цей принцип поширюється усім споживачів у багатоквартирних будинках, якщо, припустимо, перерахунок здійснюється за актом-претензії від однієї з мешканців.

Тож тепер споживачі зможуть почуватися впевненіше, що отримують за свої гроші максимум комфорту та обслуговування.