Газопостачальна компанія "Нафтогаз" зіткнулася зі скаргами своїх клієнтів, особливо пенсіонерів, на складнощі при оплаті за газ та вирішенні проблем за рахунками.
Одна клієнтка висловила свою занепокоєння з приводу людей похилого віку, які не володіють навичками інтернету, чат-ботів і навіть смартфонів, і залишаються за бортом цифрових технологій.
Компанія "Нафтогаз" відгукнулася, заявивши, що усвідомлює складнощі, з якими стикаються деякі клієнти під час впровадження цифрових технологій.
Вони розповіли про альтернативні способи передачі показників лічильника, такі як:
Комунальні платіжки вдарять з новою силою: українцям готують подвійне подорожчання - які послуги зростуть
Нові правила карткових переказів з жовтня
Не відправлять далеко: хто може служити поруч з домом
Замість 5000 — 9500 грн: українці можуть вдвічі збільшити пенсію - що треба знати
- використання IVR-меню,
- дзвінки до контакт-центру,
- а також надсилання SMS-повідомлень на короткий номер.
Однак клієнти продовжують висловлювати побоювання щодо доступності цих методів для людей похилого віку.
Інший клієнт порушив питання, чому повернення переплати також є складним процесом, що вимагає особистої присутності в банку та газових канторах.
Але оператор просто відповів, що для повернення переплати необхідно звернутися до Оператора ГРМ із заявою та надати низку документів. Процес можна здійснити письмово чи навіть електронним шляхом.
Така відповідь може означати відсутність на даний момент сервісів з інтеграції пенсіонерів у спрощену систему оплати рахунків. Хочеться сподіватись, що поки що. Питання літніх клієнтів такі компанії повинні враховувати уважно, оскільки їм дуже важко.
Раніше ми писали про те, що "Нафтогаз" змінює дані у платіжках: на що слід звернути увагу
Крім того, Знай.ua повідомляв, " Для кожного індивідуально": у "Нафтогазі" підказали, що робити з проблемними платіжками
Також наш портал інформував, платежок стане менше: кому з українців дозволяється не платити за доставку газу