Влада Києва висунула амбітний план з будівництва метро на Троєщині, але голова та засновник Офісу трансформації, Максим Бахматов, вважає, що питання стоїть не лише в грошах, а й у підході до проекту.
В ефірі "Ми – Україна" він поділився своєю думкою, заявивши, що класичне метро на Троєщині за виділену суму збудувати просто неможливо.
"По-перше, влада Києва не побудувала метро на Виноградар за 10 років (а це дуже великий термін). По-друге, вони звикли будувати кілометри за схемою середньої вартості в 4 млрд гривень. Якщо ви перемножите на кількість станцій та довжину того, що хочуть збудувати на Троєщину, там буде 2,3, може 5 млрд доларів", – заявив Максим.
За ці гроші, каже Бахматов, ми можемо відбудувати Маріуполь, коли звільнимо його з окупації.
Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця
Друг президента Зеленського Жека Кошовий зізнався, як "виживає" на 2 тисячі баксів у місяць
"Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам
Уникнути повістки вже не вийде: ТЦК перевірятимуть українців за новими правилами
Однак, незважаючи на труднощі, голова Офісу трансформації сказав, що Троєщина потребує сучасного транспорту. Метро може бути класичним, але транспорт потрібен.
Гроші також важливі, але ключовим фактором є правильний підхід, тому що ми прямо зараз спостерігаємо помилки минулих вкладень, що б'ють метромережами. Інвестувати в Троєщину треба розумно, щоб отримати довгостроковий результат.
Нагадаємо, в ласті Борисполя витратять на укриття 114 мільйонів: матеріали купують значно дорожче за ринок
Раніше ми писали про те, що у 60 років воював за Київ та Бахмут, а тепер збирає гроші на життя у переході
Крім того, Знай.ua повідомляв, з литок золота, нерухомість та кілька автомобілів: скільки заробив Василь Вірастюк за перший рік повномасштабного вторгнення.