У 2024 році Україна планує збільшити доходи державного бюджету через низку заходів, серед яких відзначаються підвищення військового збору, акцизних податків та введення щомісячних авансових платежів із податку на прибуток для підприємств, які займаються роздрібною торгівлею пальним, повідомило Міністерство фінансів України.

"Ми пропонуємо мінімальне підвищення ставок (переважно в межах від 0,1% до 1,5%)", - зазначено у коментарі міністерства на запит "Інтерфакс-Україна".

У Мінфіні наголосили, що у грудні 2023 року було створено робочу групу за участю представників української влади та експертів МВФ для розробки короткострокових заходів із підвищення доходів у наступному році. Очікується, що ці заходи додатково забезпечать надходження в розмірі щонайменше 0,5% ВВП, або 44,2 млрд грн.

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Зміни у сплаті військового збору стосуватимуться як юридичних осіб - платників податку на прибуток підприємств та платників єдиного податку третьої та четвертої груп, так і фізичних осіб-підприємців, що сплачують єдиний податок першої, другої, третьої та четвертої груп.

Популярні новини зараз

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Показати ще

Додатковий військовий збір також вплине на покупців банківських металів у банках, покупців нових легкових автомобілів, які реєструються вперше в Україні, продавців нерухомості, роздрібних продавців ювелірних виробів зі золота, платини та дорогоцінного каміння, а також операторів мобільного зв'язку.

Також передбачається приведення акцизного податку на пальне у відповідність до мінімальних стандартів ЄС, введення акцизного податку на цукровмісні напої, включаючи мінеральні й газовані води.

Супермаркет. Фото: скрін youtube

Знай.ua вже попереджав наших читачів, що продукти подорожчають із приходом тепла. У лютому ціни на продукти були схильні до коливань: щось подорожчало, щось здешевіло, і це, у свою чергу, створило нестабільність на ринку.